eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › e-mail marketing
  • Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing

    Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing

    00:40 24.02.2017

    ... przepisów jest głównym powodem nieścisłości w interpretacji prawa. Słowem kluczowym jednak, które warunkuje prawidłowe podejście do komunikacji e-mail marketingowej, jest „zgoda”. Prowadzenie działań e-mail marketingowych w oparciu o zasadę double opt-in, czyli podwójnej zgody, daje marketerom szansę zmniejszenia ryzyka prawnego. Potwierdzenie to ... WIĘCEJ

    Tematy: Prawo telekomunikacyjne, marketing internetowy, e-mail marketing, świadczenie usług drogą elektroniczną
  • Wiosenny newsletter, czyi powiew świeżości w skrzynce mailowej

    Wiosenny newsletter, czyi powiew świeżości w skrzynce mailowej

    11:55 22.02.2017

    ... (22 kwietnia) mogą być doskonałym powodem do przeprowadzenia akcji charytatywnej oraz szerzenia idei dbania o środowisko. Czytaj także: - Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu - Personalizacja to już za mało Wskaż trendy, twórz trendy Wraz z kolejną porą roku, konsumenci otwierają się na nowe trendy ... WIĘCEJ

    Tematy: newsletter, mailing reklamowy, dobry newsletter, e-mail marketing
  • Wskaźnik double opt-in – jak i dlaczego go mierzyć?

    Wskaźnik double opt-in – jak i dlaczego go mierzyć?

    13:33 17.01.2017

    ... pocztowego, poważnie nadszarpnięta reputacja domeny i IP. Praca nad cofnięciem skutków takiego działania jest niezwykle trudna i czasochłonna. Czytaj także: - Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych - Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam? Gdyby DOI było ogólnie przyjętym, światowym standardem budowania baz ... WIĘCEJ

    Tematy: double opt-in, e-mail marketing, newsletter, skuteczny marketing
  • Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych

    Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych

    10:58 19.12.2016

    ... zarezerwowany tylko dla działań w mediach społecznościowych? Otóż nie. Z przyjemnością bowiem obserwuję, że coraz więcej marek wpisuje real-time marketing w kalendarz swoich działań e-mail marketingowych. Real-time marketing to działanie tu i teraz. Okazje, którymi w tym przypadku inspirują się marki, to istotne dla dużej społeczności i posiadające ... WIĘCEJ

    Tematy: real-time marketing, newsletter, mailing, e-mail marketing
  • E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice

    E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice

    00:40 02.12.2016

    ... zdalnej, tradycyjne godziny odbierania poczty w godzinach 9-17 straciły na znaczeniu. Czytaj także: - Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu - 10 sposobów na świąteczny e-mail marketing Kontrola nad wysyłką Higiena listy mailingowej jest jednym z kluczowych czynników, pomagającym w utrzymaniu jak najwyższej dostarczalności wysyłanych ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, strategia marketingowa, B2B, mailing
  • Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe

    Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe

    09:44 16.11.2016

    ... Narodzenie, aż po Czarny Piątek. Są to momenty, w których konsumenci zdecydowanie chętniej wchodzą w interakcje z markami, ponieważ wyszukują w tym czasie promocji, a e-mail jest najprostszym i najbardziej efektywnym kanałem dotarcia do potencjalnych i obecnych klientów. Prostym sposobem na ożywienie mailingu może być wprowadzenie go w ruch ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-mailing, newslettery, e-marketing
  • 10 sposobów na świąteczny e-mail marketing

    10 sposobów na świąteczny e-mail marketing

    00:12 01.11.2016

    ... równie atrakcyjna co kolejne "Last Christmas" w radiu, sięgnij do naszej listy i dowiedz się, jak w 10 krokach stworzyć skuteczne, świąteczne kampanie e-mail marketingowe, które oczarują Twoich odbiorców. 1. Zdobądź nowych subskrybentów newslettera: liczba klientów w większości sklepów w okresie przedświątecznym wzrasta. Wiąże się to oczywiście ... WIĘCEJ

    Tematy: newsletter, mailing reklamowy, dobry newsletter, e-mail marketing
  • 5 błędów, których należy się wystrzegać wysyłając newsletter

    5 błędów, których należy się wystrzegać wysyłając newsletter

    13:46 26.10.2016

    E-mail marketing uważany jest za jedną z najbardziej opłacalnych form marketingu. Wraz ... subskrybentów w stosunku do wiadomości. Według badań Direct Marketing Association korzyści z konwersji uzyskanej dzięki segmentacji sięgają nawet 760% wzrostu przychodów w kampaniach e-mail marketingowych. Najczęstszymi segmentami, które stosowane są przy wysyłce ... WIĘCEJ

    Tematy: newsletter, mailing reklamowy, dobry newsletter, e-mail marketing
  • Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu

    Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu

    00:15 20.08.2016

    ... , takie jak SpamAssassin, używają tych metod, by segregować wiadomości w naszych skrzynkach na te pożądane i niepożądane (SPAM). Podczas gdy email marketing funkcjonuje w oparciu o pewne podstawowe reguły, sztuczna inteligencja pozwala pójść o krok dalej i przewidywać, jakie treści serwować subskrybentom w oparciu o zaawansowane, wcześniej ... WIĘCEJ

    Tematy: sztuczna inteligencja, e-mail marketing, e-mailing
  • Personalizacja to już za mało

    Personalizacja to już za mało

    00:40 17.07.2016

    ... przez danego klienta. Idealne byłoby zautomatyzowanie procesu wysyłki dzięki funkcji Marketing Automation. Taki zabieg pozwala na indywidualne dopasowanie wysyłki w zależności od ... są bardzo elastyczne i zapowiadają dużą zmianę w podejściu do e-mail marketingu. W przeszłości personalizacja oznaczała przygotowanie treści przed wysyłką. W kontraście ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, masowa wysyłka, hiperpersonalizacja, komunikacja z klientem

poprzednia  

1 2 3 ... 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: