eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › branża PR
  • Od czego zacząć pracę w branży PR?

    Od czego zacząć pracę w branży PR?

    09:54 24.11.2011

    ... PR firmy to najlepszy sposób na rozpoczęcie kariery w zawodzie PR-owca - wynika z sondy przeprowadzonej przez ... zapytała czytelników „Jak zacząć karierę PR-owca?”. 2/3 ankietowanych wskazało, że najlepiej od stażu w agencji lub dziale PR. „Nie dziwi to, jeśli spojrzymy na praktykę rynkową. Z jednej strony agencje i działy komunikacji firm bardzo ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, public relations, rynek pracy specjalistów, praca w branży PR
  • Praca w branży PR X 2011

    Praca w branży PR X 2011

    13:47 17.11.2011

    ... roku bowiem taka sytuacja pojawiła się po raz pierwszy. „Optymistycznym sygnałem dla rynku PR jest to, że u progu roku akademickiego ukazało się mniej ofert dla praktykantów i ... z rzędu miesiąc, w którym ofert jest więcej niż w roku poprzednim. Rynek zatrudnienia dla branży PR wydaje się więc stabilny, choć nie dla osób wysoko wykwalifikowanych, ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, oferty pracy, public relations, raport PRoto
  • Praca w branży PR w 2011 r.

    Praca w branży PR w 2011 r.

    12:16 14.11.2011

    ... , kilka miesięcy w mijającym roku było pod tym względem rekordowych. Branża rosła, agencje odnosiły sukcesy – głównie w kontekście nowych klientów. Mniej jednak, jeśli chodzi ... udział 495 PR-owców. 45 proc. z nich zatrudnionych jest w agencjach PR, 32 proc. w działach PR prywatnych firm. 7 proc. respondentów pracuje w firmach państwowych, a 6 proc. w ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, public relations, rynek pracy specjalistów, badania pracowników
  • Praca w branży PR IX 2011

    Praca w branży PR IX 2011

    11:46 13.10.2011

    Mimo kryzysu na rynkach finansowych, PR-owcy nie mogą narzekać na brak nowych ofert pracy. Wrzesień był pod tym względem jednym z najlepszych miesięcy w ostatnich latach. Jednak zamiast zatrudniać specjalistów, firmy coraz częściej stawiają na stażystów. Zmienia się także geografia rynku pracy w public relations. Jeszcze do niedawna pracę ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, oferty pracy, public relations, raport PRoto
  • Wizerunek medialny specjalisty PR

    Wizerunek medialny specjalisty PR

    12:32 10.10.2011

    ... branża public relations. Praca w tym zawodzie postrzegana jest pozytywnie. W analizowanych publikacjach podkreślano, że duże znaczenie ma praktyka w dobrej agencji PR, która ... Zarządu PSPR Oddział Śląsk Dyrektor ds. Komunikacji i Strategii Medialnych w Grupie PR. Informacje o badaniu Analizie poddano publikacje z prasy i Internetu, które ukazały ... WIĘCEJ

    Tematy: media, prasa, telewizja, Internet
  • Polscy PR-owcy a social media

    Polscy PR-owcy a social media

    10:18 03.06.2011

    ... – narzędzia nieskuteczne czy nieznane? Podstawą obecności w Internecie pozostaje firmowa strona internetowa. 98% badanych uznało, że jest to skuteczne narzędzie w komunikacji PR. Prowadzenie firmowego profilu w serwisie społecznościowym jako bardzo skuteczny sposób komunikacji uznał co trzeci badany. Jako nieefektywny został oceniony mailing – być ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, branża PR
  • Praca w branży PR 2010

    Praca w branży PR 2010

    13:59 20.01.2011

    ... proporcjonalnie do wzrostu liczby wszystkich ofert. Z kolei w regionach, gdzie branża PR dopiero wzrasta, odnotowano mniej ofert. Z raportu wynika, że kolejny rok z ... o badaniu Analiza ogłoszeń o pracę obejmuje publikacje z polskimi ofertami pracy w branży PR na różnych stanowiskach. Ogłoszenia pochodzą z: tytułów aktualnie monitorowanych przez ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, oferty pracy, public relations, raport PRoto
  • Branża PR a szkolenia zawodowe

    Branża PR a szkolenia zawodowe

    00:14 04.11.2010

    ... 42,8% respondentów uważa, że oferta dostępnych na rynku szkoleń z zakresu PR nie jest wystarczająca. Wyniki badania wskazują jednocześnie, że polskie przedsiębiorstwa nie ... ponieważ część osób myli PR z manipulacją i zakłamywaniem rzeczywistości: 12,6% respondentów wskazało, że jednym z głównych zadań PR w organizacji jest odwracanie uwagi od ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, public relations, rynek pracy specjalistów, badania pracowników
  • Praca w branży PR w 2010 r.

    Praca w branży PR w 2010 r.

    00:11 27.09.2010

    ... państwowych czy instytucjach tę odpowiedź zaznaczały najrzadziej. Respondenci z grupy wiekowej powyżej 30 roku życia zdecydowanie częściej jako powód podjęcia pracy w PR wskazują zainteresowanie mediami oraz możliwość samodzielnego realizowania działań. Dla młodszych respondentów większe znaczenie ma moda oraz medialność branży. Szefowie zaś ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, public relations, rynek pracy specjalistów, badania pracowników
  • Branża PR w mediach IV 2010

    Branża PR w mediach IV 2010

    10:31 13.05.2010

    ... niż w marcu 2010 roku - wynika z raportu PRoto. W opisywanym miesiącu, najczęściej poruszanym tematem był PR polityczny, o którym pisano 79 razy. Media rzadziej niż zwykle zajmowały się także ... lobbingu (9). Więcej uwagi poświęcono zagadnieniom związanym z relacjami inwestorskimi (24), a o samej branży PR pisano 17 razy. Analiza zakwalifikowanych ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto

poprzednia  

1 2 3 4 ... 10 ... 11

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: