eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › audiomarketing
  • Jak sklepy wykorzystują zmysły, by wpłynąć na Twoje decyzje zakupowe?

    Jak sklepy wykorzystują zmysły, by wpłynąć na Twoje decyzje zakupowe?

    00:31 30.10.2022

    Otoczenie odbieramy wszystkimi zmysłami. To one decydują o tym, co uważamy o markach, produktach czy usługach. Marketerzy i sprzedawcy bardzo chętnie wykorzystują marketing sensoryczny i wiedzę o zmysłach w działaniach reklamowych. W jaki sposób? Sprawdźmy! Na początek wyjaśnijmy, czym jest marketing sensoryczny Marketing sensoryczny to sposób na ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, marketing sensoryczny, zmysły, audiomarketing
  • Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?

    Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?

    14:30 26.11.2019

    Czy marketing sensoryczny to narzędzie, któremu warto poświęcić uwagę, rozglądając się za sposobami na podwyższenie sprzedaży? Twierdzącej odpowiedzi na to pytanie udziela najnowsze badanie Mood Media. Okazuje się bowiem, że wdrożenie strategii z elementami sensorycznymi owocuje wymierną finansowo reakcją emocjonalną klientów. Tak przynajmniej ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing
  • Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie

    Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie

    12:00 21.03.2019

    Wzmożona presja konkurencyjna to konieczność sięgania po coraz to nowsze sposoby przyciągania klientów. Jednym z ciekawych narzędzi jest tu marketing sensoryczny, a więc działania nakierowane na pobudzenie konsumenckich zmysłów i zbudowanie tym sposobem lojalności wobec marki. Mood Media, dostawca rozwiązań w zakresie Expierience Design, przyjrzał ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing
  • Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?

    Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?

    00:36 25.07.2015

    ... świadomość marki oraz budują przywiązanie konsumenta na głębszym, emocjonalnym poziomie. Człowiek ma trzy zmysły, na które może wpływać marketing sensoryczny. Audiomarketing Badania przeprowadzone przez firmę IMS wykazały, że średnia długość wizyty w sklepie, w którym jest właściwie dobrana muzyka, wydłuża się o 20 procent ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing
  • Muzyka w sklepach a prawa autorskie

    Muzyka w sklepach a prawa autorskie

    13:41 31.05.2011

    ... gra muzyka, więcej w nich kupują i są w stanie więcej zapłacić za świadczone tam usługi. Pojawiła się nawet odrębna dziedzina marketingu, tzw. audiomarketing, która bada wykorzystanie muzyki w celu intensyfikacji sprzedaży. Przedsiębiorcy, mniej lub bardziej świadomi wyników opracowań naukowych bądź zaleceń specjalistów od marketingu ... WIĘCEJ

    Tematy: audiomarketing, muzyka w sklepach, muzyka, nielegalna muzyka


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: