eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › aromamarketing
  • Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie

    Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie

    12:00 21.03.2019

    Wzmożona presja konkurencyjna to konieczność sięgania po coraz to nowsze sposoby przyciągania klientów. Jednym z ciekawych narzędzi jest tu marketing sensoryczny, a więc działania nakierowane na pobudzenie konsumenckich zmysłów i zbudowanie tym sposobem lojalności wobec marki. Mood Media, dostawca rozwiązań w zakresie Expierience Design, przyjrzał ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing
  • Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?

    Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?

    00:36 25.07.2015

    ... zostanie wtedy w lokalu dłużej, a czasami nawet poczeka aż do końca ulubionego kawałka. Aromamarketing Zapach ma największy wpływ na samopoczucie, nastrój i emocje. Doznania węchowe są ... klientów. Nie jest to jednak rozwiązanie, które może być stosowane wszędzie – aromamarketing nie sprawdzi się tam, gdzie nakładają się różne zapachy, np. w sklepach ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing
  • Marketing sensoryczny a decyzje zakupowe

    Marketing sensoryczny a decyzje zakupowe

    11:16 22.11.2010

    ... sprzedaż, harmonizujące, czyli te stosowane np. w gabinetach lekarskich, przedłużające pobyt w hotelach lub też zapachy poprawiające koncentrację stosowane często w biurach. Aromamarketing jest stosunkowo nowym rozwiązaniem na polskim rynku. Jednak wielu przedsiębiorców doceniło już skuteczność tego narzędzia i jego popularność szybko rośnie ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, marketing sensoryczny, zachowania konsumentów, muzyka w sklepach


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: