eGospodarka.pl
bezpłatny program PIT 2019

eGospodarka.plTematy › aromamarketing
  • Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?

    Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?

    14:30 26.11.2019

    Czy marketing sensoryczny to narzędzie, któremu warto poświęcić uwagę, rozglądając się za sposobami na podwyższenie sprzedaży? Twierdzącej odpowiedzi na to pytanie udziela najnowsze badanie Mood Media. Okazuje się bowiem, że wdrożenie strategii z elementami sensorycznymi owocuje wymierną finansowo reakcją emocjonalną klientów. Tak przynajmniej ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing
  • Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie

    Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie

    12:00 21.03.2019

    Wzmożona presja konkurencyjna to konieczność sięgania po coraz to nowsze sposoby przyciągania klientów. Jednym z ciekawych narzędzi jest tu marketing sensoryczny, a więc działania nakierowane na pobudzenie konsumenckich zmysłów i zbudowanie tym sposobem lojalności wobec marki. Mood Media, dostawca rozwiązań w zakresie Expierience Design, przyjrzał ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing
  • Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?

    Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?

    00:36 25.07.2015

    ... zostanie wtedy w lokalu dłużej, a czasami nawet poczeka aż do końca ulubionego kawałka. Aromamarketing Zapach ma największy wpływ na samopoczucie, nastrój i emocje. Doznania węchowe są ... klientów. Nie jest to jednak rozwiązanie, które może być stosowane wszędzie – aromamarketing nie sprawdzi się tam, gdzie nakładają się różne zapachy, np. w sklepach ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing
  • Marketing sensoryczny a decyzje zakupowe

    Marketing sensoryczny a decyzje zakupowe

    11:16 22.11.2010

    ... sprzedaż, harmonizujące, czyli te stosowane np. w gabinetach lekarskich, przedłużające pobyt w hotelach lub też zapachy poprawiające koncentrację stosowane często w biurach. Aromamarketing jest stosunkowo nowym rozwiązaniem na polskim rynku. Jednak wielu przedsiębiorców doceniło już skuteczność tego narzędzia i jego popularność szybko rośnie ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, marketing sensoryczny, zachowania konsumentów, muzyka w sklepach


bezpłatny program PIT 2019

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: