eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › muzyka w sklepach
  • Odtwarzanie muzyki w celach komercyjnych - najważniejsze kwestie prawne

    Odtwarzanie muzyki w celach komercyjnych - najważniejsze kwestie prawne

    09:10 28.09.2023

    ... jak i twojego portfela. Muzyka w biznesie to nie tylko przyjemność, to także kwestia prawna, która może wpłynąć na ... 529 zł, a w Warszawie 587 zł. – mówi Aleksandra Potrykus, Country Manager Poland & Baltics w Mood Media. - Jeśli muzyka w Twoim lokalu gra pierwsze skrzypce, czyli jesteś posiadaczem klubu, czy dyskoteki, albo podobnego miejsca, a ... WIĘCEJ

    Tematy: muzyka w sklepach, utwory muzyczne, prawo do korzystania z utworów, prawa autorskie
  • Opłaty licencyjne za muzykę w lokalach usługowych

    Opłaty licencyjne za muzykę w lokalach usługowych

    00:10 15.06.2012

    ... z nagrań audialnych (w sklepach, firmach, zakładach usługowych) nie zdaje sobie sprawy, iż takie jej publiczne odtwarzanie ... utwory wykorzystywane są w ramach działalności takiej jak prowadzenie dyskoteki, szkoły tańca czy też odtwarzana muzyka ma znaczenie drugoplanowe, np. w sklepie, hotelu, restauracji, rozmiarów prowadzonej działalności, tj. od ... WIĘCEJ

    Tematy: utwory muzyczne, prawo do korzystania z utworów, prawa autorskie, ochrona praw autorskich
  • Muzyka w sklepach a prawa autorskie

    Muzyka w sklepach a prawa autorskie

    13:41 31.05.2011

    ... od marketingu, powszechnie korzystają z dobroczynnego wpływu muzyki na osiągane zyski. Dziś, zarówno we wszelkich sklepach, galeriach handlowych, supermarketach jak i obiektach świadczenia usług, w tym gastronomicznych, płynie muzyka – agresywna lub dyskretna, dobierana jako zamierzony element atmosfery miejsca lub dobiegająca ze spontanicznie ... WIĘCEJ

    Tematy: audiomarketing, muzyka w sklepach, muzyka, nielegalna muzyka
  • Marketing sensoryczny a decyzje zakupowe

    Marketing sensoryczny a decyzje zakupowe

    11:16 22.11.2010

    ... z wynikami badań konsumenckich, największą moc oddziaływania na klientów ma właśnie muzyka. Gdy kompozycje pasują do charakteru punktu, typu klientów, a nawet pory ... na decyzje zakupowe. - Precyzyjne dobranie utworów jest szalenie ważne. Zupełnie inna muzyka doda energii osobom korzystającym z klubu fitness, inna wprowadzi w stan relaksu kuracjuszy ... WIĘCEJ

    Tematy: decyzje zakupowe, marketing sensoryczny, zachowania konsumentów, muzyka w sklepach
  • Muzyka a zachowania konsumentów

    Muzyka a zachowania konsumentów

    00:21 25.06.2010

    ... dobra muzyka (ok. 47 proc. wskazań). Przeszło połowa klientów salonów urody woli korzystać z tych punktów, w których gra muzyka, niż tych w których jej nie ma. Dlaczego muzyka w salonach urody jest tak ważna? Dwie trzecie klientów tego typu miejsc twierdzi, że dobra muzyka podczas ... WIĘCEJ

    Tematy: muzyka, muzyka w sklepach, nielegalna muzyka, zachowania konsumentów
  • Muzyka w sklepach coraz częściej legalna

    Muzyka w sklepach coraz częściej legalna

    13:03 07.04.2009

    ... za prawa autorskie do muzyki odtwarzanej w ich lokalach, wynika z raportu Związku Producentów Audio Video (ZPAV). Z przedstawionego ostatnio raportu wynika, że muzyka w sklepach, galeriach handlowych i w punktach usługowych tworzy atmosferę miejsca, zachęca klientów, może także wpływać na wysokość sprzedaży. Obowiązek płacenia za tak wykorzystywaną ... WIĘCEJ

    Tematy: muzyka w sklepach, nielegalna muzyka, muzyka


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: