wydatki na reklamę - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
13:27 13.02.2017
... Na miejscu lidera znalazł się Aflofarm, a tuż za nim uplasowała się Polpharma. W czołowej "10" zestawienia znalazł się również reprezentacja firm z branży FMCG oraz telekomy. Najwyższym wzrostem nakładów na reklamę ... które dzięki swej aktywności (EURO i Igrzyska Olimpijskie) zdołało wskoczyć na podium. Ubiegłoroczną aktywność reklamową w znacznej ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
12:24 23.01.2017
... Lidl, T-mobile i Orange. Z kolei najwyższym wzrostem nakładów na reklamę mógł pochwalić się Carrefour, który wydał aż o 553% więcej niż rok ... największych reklamodawców telewizyjnych pojawił się Carrefour, który ponad pięciokrotnie zwiększył swoją aktywność na szklanym ekranie. W ujęciu branżowym pozycja lidera należała do sektora retail, który ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
13:16 02.01.2017
... i parafarmaceutyki przeznaczyli na promocję niemal 670 mln zł na promocję, a więc 94% wydatków całego sektora produktów farmaceutycznych. Udział pozostałych branż był symboliczny: usługi zdrowotne opowiadały za 3% budżetu, sprzęt medyczny za 2%, a produkty i usługi medyczne przeznaczone dla zwierząt – 1%. Wydatki na reklamę najbardziej wzrosły ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Co przyniesie zakaz reklamy leków OTC i suplementów?
10:29 28.12.2016
... tego należy dodać ok. 12 mln złotych, których nie odprowadzi do budżetu branża reklamowa. Wydatki na reklamę wszystkich produktów farmaceutycznych stanowią obecnie (dane dla pierwszej połowy 2016 r.) 12,3 procent wszystkich wydatków na reklamę, a w przypadku rynku reklamy telewizyjnej udział ten wynosi jeszcze więcej. Ostrożne szacunki analityków ...
Tematy: reklama, zakaz reklamy, firmy farmaceutyczne, swoboda prowadzenia działalności gospodarczej -
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę
10:50 23.12.2016
... okresie styczeń-wrzesień br. największe wydatki na reklamę poniosły banki, których udział w rynku sięgnął 63% (przeszło 180 mln złotych), na kolejnych pozycjach uplasowały się: instytucje finansowe (25%), ubezpieczenia (10%) oraz produkty finansowe strukturyzowane i akcje, obligacje (po 1%). Największych cięć w budżetach na reklamę (-47%) dokonały ...
Tematy: wydatki na reklamę, banki, instytucje finansowe, branża finansowa -
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.
11:48 15.11.2016
Dom mediowy Codemedia przeanalizował wydatki na reklamę, które w I połowie br. ponieśli przedsiębiorcy reprezentujący branżę e-commerce. Z analizy wynika, że najczęściej reklamowaną grupą dóbr były - co nie jest właściwie ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, e-commerce -
Szkolenia z marketingu kosztem podatkowym firmy
08:12 30.10.2016
... poziomu wiedzy i wykształcenia nie związanego z działalnością, a więc który co do zasady ma charakter osobisty. Mając na uwadze powyższe przepisy oraz przedstawiony stan faktyczny stwierdzić należy, że wydatki poniesione w związku z udziałem Wnioskodawczyni w kursie z zakresu technik marketingowych, choć trudno je przypisać konkretnym przychodom ...
Tematy: koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodu, wydatki na reklamę, reprezentacja i reklama -
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2016 r.
11:28 19.10.2016
... przeznaczają coraz większe fundusze na promocję. Wzrastają też wydatki przeznaczane na reklamę zegarków i biżuterii. Łączny udział obu tych kategorii w wydatkach reklamowych w pierwszej połowie 2016 r. wyniósł 81%. Które marki poniosły największe wydatki na reklamę? Jeśli chodzi o odzież, to najwięcej na promocję przeznaczyli właściciele takich ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża odzieżowa -
Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium
00:15 05.08.2016
... ), wyprzedzając zeszłorocznego zwycięzcę – Orange, który w bieżącym roku znacznie obniżył swoją aktywność telewizyjną (spadek z 37 165 do 24 055) i może stanąć na podium w kategorii największy spadek. Z rankingu wypadł Kaufland. Największe wzrosty aktywności reklamowej w telewizji zanotowały Biedronka (85%) oraz T-Mobile. Można było się ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Wygranie nagrody rzeczowej w konkursie zawsze z podatkiem VAT?
10:35 27.07.2016
... ust. 2 (zobowiązującego do opodatkowania nieodpłatnego przekazania towaru) nie stosuje się do przekazywanych min. prezentów o małej wartości jeżeli przekazanie to następuje na cele związane z działalnością gospodarczą podatnika. Wyłączone od opodatkowania będą dostawy, które łącznie spełniają dwa warunki: przekazywany towar będzie prezentem małej ...
Tematy: przekazanie towarów, nieodpłatne przekazanie towarów, nieodpłatne przekazanie w vat, opodatkowanie VAT


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem