-
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
00:23 18.12.2015
... roku, wydała na reklamę cała branża finansowa, a więc banki, ubezpieczyciele, firmy leasingowe, firmy udzielające kredytów i pożyczek, biura maklerskie oraz fundusze inwestycyjne. Tradycyjnie już największa część ich budżetów sfinansowała materiały promocyjne emitowane w telewizji. Podkreślić należy jednak, że wydatki na promocję uszczupliły się ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
12:33 09.12.2015
... wydatków na reklamę radiową w 2015 roku do 5,5%. Analitycy ZenithOptimedia szacują, że w 2016 roku wydatki na reklamę radiową będą wyższe od tegorocznych o 4,8%. Niezmiennie maleją wydatki na reklamę w prasie. Dzienniki i magazyny nadal odnotowują 2-cyfrowe spadki, jednak widoczne jest lekkie wyhamowanie tego trendu. W 2015 roku wydatki na reklamę ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
15:29 03.12.2015
... dodatkowych usług. Aplikacja Banku Zachodniego WBK znalazła się również wśród najpopularniejszych mobilnych aplikacji finansowych. Informacje te zmobilizowały internautów do przemyśleń na temat możliwości skorzystania z usług tego banku. Fundacja Banku Zachodniego WBK ruszyła z 2 edycją konkursu „Tu mieszkam, tu zmieniam”. Program, organizowany we ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Sektor FMCG a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
11:36 18.11.2015
... w nim potrzebę zakupu danego produktu. Znaczący wzrost wydatków na reklamę kinową możemy wytłumaczyć mocnymi pozycjami na ekranach, które przyciągały reklamodawców. Mając na uwadze premiery filmowych hitów w obecnym kwartale, można się spodziewać, ze w końcówce roku te wydatki jeszcze się zwiększą – komentuje Piotr Bieńko, Prezes Zarządu Codemedia ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, sektor FMCG -
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2015 r.
12:10 16.10.2015
... wydatki reklamowe, które w I półroczu br. branża modowa poniosła w związku z promocją swoich wyrobów. Największa część reklamowego tortu to reklamy w luksusowych pismach kobiecych. W podziale na ... o zwiększeniu wydatków o 1/4. 9% ogółu wydatków stanowiły nakłady na reklamę poniesione przez firmy z kategorii okulary i soczewki (68% wzrostu w porównaniu ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża odzieżowa -
Branża motoryzacyjna nie żałuje na reklamę
11:35 30.09.2015
... zł. A ile wydał w tym okresie włoski koncern Maserati na reklamę swoich bolidów? Jedynie 425 tys. zł. Wydatki reklamowe w podziale na media Zdecydowanie największym beneficjentem inwestycji reklamowych jest Internet. Koncerny motoryzacyjne wydały w tym roku o 6% więcej na reklamę w sieci, i medium to koncentruje już ponad 36% wszystkich wydatków ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama, branża motoryzacyjna, reklama samochodu -
Branża turystyczna a wydatki na reklamę I poł. 2015
00:41 20.09.2015
... postanowiła zwiększyć budżety reklamowe. Względem analogicznego okresu roku minionego wydatki na działania promocyjne wzrosły o 16 procent, sięgając 119 mln zł. Największym ... na reklamę. Biura podróży najchętniej reklamują swoją ofertę turystyczno-wypoczynkową. W kategorii transport publiczny, koleje i linie lotnicze na swoją reklamę najwięcej ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża turystyczna -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
12:14 11.09.2015
... ubezpieczeniowa od kwietnia do czerwca 2015 wydała łącznie 92,6 mln złotych na reklamę i promocję swoich produktów. W porównaniu z poprzednim kwartałem wydatki ubezpieczycieli na reklamę wzrosły prawie o 50 procent. Ponad połowa tej kwoty to wydatki pięciu największych reklamodawców z branży ubezpieczeniowej. Wiosna powoduje, że krew szybciej ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.
13:14 13.08.2015
... szefa kuchni Michela Rotha. Telewizja w natarciu Biorąc pod uwagę wydatki wszystkich sieci handlowych w podziale na medium, telewizja była największym reklamobiorcą – wynika z danych IMM. Na reklamę w stacjach telewizyjnych sieci handlowe wydały łącznie ponad 147 mln złotych, zaś na reklamy radiowe – 144 mln. Stacje telewizyjne najwięcej zyskały ...
Tematy: IMM, monitoring mediów, wydatki na reklamę, Biedronka -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
13:39 22.07.2015
... na reklamę usług zdrowotnych. Jednocześnie okazuje się, że środki, które popłynęły na promocję farmaceutyków i parafarmaceutyków, były nieco skromniejsze – o 3% - niż w poprzednim kwartale, ale o 4% wyższe niż w analogicznym okresie 2014 roku. Najwięcej wydano na reklamę ... jak Polsat, TVN, TVP1 i TVP2. Wydatki na telewizję spadły o 12% w stosunku do ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
Podobne tematy:
- samochody
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- PIT-y
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- faktura VAT
- media
- VAT należny
- podatek dochodowy od osób prawnych