-
DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię
00:36 16.03.2019
... szerszej społeczności. Poznawaj ciekawe miejsca Świetnym przykładem realizacji, która odpowiada na wymagania współczesnego odbiorcy była kampania Google przeprowadzona w Nowym Jorku. Reklama wyświetlana na cyfrowych ekranach OOH miała na celu przedstawienie nowych możliwości, jakie oferują Mapy Google, zwiększając tym samym świadomość odbiorcy ...
Tematy: nowe technologie, postęp technologiczny, kampania reklamowa, skuteczna reklama -
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
10:23 14.03.2019
... in. Ferrero, Maspex Wadowice oraz Wawel Kraków. KANAŁY KOMUNIKACJI W 2018 r. wzrost zanotowały wszystkie klasy mediów z wyjątkiem prasy. Zdecydowanym liderem była reklama internetowa, która wygenerowała o 13,3% wyższe budżety. Wzrosty odnotowaliśmy także w przypadku: radia (+7,7%), telewizji (+6,3%), reklamy kinowej (+5,8%) oraz reklamy zewnętrznej ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
10:49 12.03.2019
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował lutowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazała się branża farmaceutyczna, które odpowiadała za 44% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
10:11 06.03.2019
Miniony rok okazał się kolejnym, w którym najbardziej aktywnym reklamodawcą telewizyjnym okazała się farmacja - wynika z najnowszej analizy domu mediowego Codemedia. Na miejscu lidera ponownie znalazł się Aflofarm, a tuż za nim uplasowali się Polpharma oraz awansująca z 4. miejsca US Pharmacia. W czołowej "10" zestawienia znalazła się również dość ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
08:55 25.02.2019
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się styczniowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków tym razem okazała się branża farmaceutyczna. Największe budżety, tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian
00:15 07.02.2019
Wprawdzie 9 na 10 marketerów jest przekonanych, że tworzone przez nich reklamy przedstawiają kobiety w pozytywnym świetle, to jednak całkiem spora rzesza odbiorców najwyraźniej oczekuje czegoś innego. Aż 45% widzów uważa bowiem, że tworzony w komunikacji marketingowej wizerunek płci pięknej jest niewłaściwy - wynika z najnowszej analizy firmy ...
Tematy: reklama, skuteczna reklama, komunikacja marketingowa, kobiety -
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
10:02 17.01.2019
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się ubiegłorocznym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderów wydatkowania było tym razem dwóch: farmacja i handel (po 35 proc udziału w łącznym budżecie). Największe pieniądze, tradycyjnie już, ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
13:11 04.01.2019
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się przedświątecznym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że w okresie od 1 listopada do 15 grudnia 2018 roku liderem wydatków okazała się branża handlowa, która zepchnęła farmację na drugą pozycję. Największe ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
12 prognoz dla rynku mediów 2019
11:30 10.12.2018
Jakim wpływom w nadchodzących miesiącach ulegać będą media? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza publikacja firmy Kantar. Spójrzmy na trendy, które w najbliższym czasie kształtować będą krajobraz na rynku mediów, nie pozostając obojętnymi na działalność właścicieli marek, agencji mediowych oraz platform mediów. W raporcie przedstawiono 12 ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, media społecznościowe -
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
13:00 07.12.2018
... liderem była reklama internetowa, która wygenerowała o 14,1% wyższe budżety. Wzrosty zanotowały także: telewizja (+8,0%), radio (+7,7%), reklama kinowa (+6,7%) oraz reklama zewnętrzna (+4,0%). ... do internetu, telewizji oraz radia. Liderem pod względem wolumenu wzrostu była reklama internetowa (+14.1%) , na którą reklamodawcy przeznaczyli 284 mln zł ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- koszty uzyskania przychodów
- inwestycje mieszkaniowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- e-commerce
- monitoring mediów
- ataki hakerów
- usługi bankowe
- deweloperzy