eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › public relations
  • Co dziennikarze sądzą o branży PR?

    Co dziennikarze sądzą o branży PR?

    13:32 27.10.2008

    ... . Joanna Sopyło, dziennikarka magazynu Brief, komentując wyniki ankiety, zauważyła: „Polskim PR-owcom daleko do ideału, bo niestety nie zawsze rozumieją, że public relations to nie cukierkowe opisywanie nieistotnych faktów i organizowanie zbędnych konferencji”. Informacja, konferencja – nic trudnego? Jak wynika z badań PRoto przygotowanie dobrej ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, public relations, raport PRoto, media
  • Public relations - rynek pracy VII-IX 2008

    Public relations - rynek pracy VII-IX 2008

    02:15 09.10.2008

    W trzecim kwartale 2008 roku ukazały 404 ogłoszenia dla PR-owców, czyli o 92 mniej niż kwartał wcześniej. Był to najsłabszy okres w tym roku, a lipiec i sierpień były, pod względem liczby ofert pracy dla PR-owców, najsłabszymi od początku 2008 - wynika z raportu PRoto. Wrześniowy raport PRoto zawiera analizę 144 nowych ogłoszeń o pracę dla ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, rynek pracy specjalistów, oferty pracy, public relations
  • Public relations - rynek pracy IV-VI 2008

    Public relations - rynek pracy IV-VI 2008

    01:36 03.07.2008

    W drugim kwartale 2008 roku pojawiło się aż 496 ogłoszeń o pracę skierowanych do PR-owców - wynika z raportu PRoto. To o 51% więcej niż w drugim kwartale ubiegłego roku. Rekordowy był kwiecień, w którym ukazały się 174 oferty. Ponad połowa ogłoszeń pochodziła bezpośrednio z PRoto.pl. W drugim kwartale 2008 ukazało się o prawie 10% więcej ogłoszeń ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, rynek pracy specjalistów, oferty pracy, public relations
  • Marketerzy a kreatywność w reklamie

    Marketerzy a kreatywność w reklamie

    02:24 30.06.2008

    Według badania ankietowego przeprowadzonego przez On Board PR we współpracy z Flashbook.pl wśród pracowników reklamy, specjalistów ds. marketingu i PR-owców, zaledwie 30% z nich wskazuje użyteczność jako jedno z kryteriów kreatywności. Pozostali uważają m.in., że kreatywność to umiejętność fantazjowania (33%) lub umiejętność wpadania na masę ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, public relations, marketing, reklama
  • Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji

    Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji

    11:46 17.06.2008

    ... w konkretnej branży, ale w konkretnym problemie, i najlepiej, aby agencja już kiedyś taki problem zakończyła sukcesem. Marka Wejcherta Według raportu tradycyjne media relations, najbardziej kojarzone w społeczeństwie z PR, już dziś tracą na znaczeniu. Agencje PR przez ostatnie lata zaczęły ewoluować, a dokładniej rzecz ujmując – specjalizować ... WIĘCEJ

    Tematy: public relations, branża PR, działania PR, rynek PR w Polsce
  • Branża PR narzeka na zarobki

    Branża PR narzeka na zarobki

    01:56 24.05.2008

    Tylko 7 proc. polskich PR-owców ocenia swoje zarobki jako bardzo dobre. 18 proc. z nich uważa, że pensje są słabe - wynika z badań przeprowadzonych przez serwis Proto.pl wraz z firmą badawczą AG Test. Największa grupa spośród badanych (41 proc.) poziom swoich zarobków ocenia jako dostateczny, a 34 proc. - jako dobry. 9,1 proc. spośród wszystkich ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, public relations, wynagrodzenia w branży PR
  • Public relations - rynek pracy I-III 2008

    Public relations - rynek pracy I-III 2008

    02:50 10.04.2008

    Pierwszy kwartał 2008 okazał się bardzo dobry dla osób szukających pracy w public relations. W prasie i Internecie ukazało się aż 447 ofert. Prawie połowa z nich pochodzi bezpośrednio z PRoto - wynika z raportu PRoto. Pierwszy kwartał nowego roku ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, rynek pracy specjalistów, oferty pracy, public relations
  • Praca w branży PR 2007

    Praca w branży PR 2007

    12:25 24.01.2008

    ... , w 2007 roku – w przeciwieństwie do 2006 – to nie agencje, lecz firmy były głównymi pracodawcami. Świadczy to o większym zainteresowaniu firm prowadzeniem działań public relations. Nie oznacza to jednak, że agencje „nasyciły się” pracownikami, ich dyrektorzy nadal zatrudniają nowe osoby i powiększają zespoły. Niektóre z agencji zamieściły ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, oferty pracy, public relations, raport PRoto
  • Dziennikarze kontra specjaliści od public relations

    Dziennikarze kontra specjaliści od public relations

    11:36 24.08.2007

    ... specjalistów ds. PR z firm informatycznych. Celem badań było uzyskanie opinii dziennikarzy na temat obecnej współpracy ze specjalistami public relations oraz oceny przydatności narzędzi public relations i spodziewanych trendów w wykorzystaniu tych narzędzi w ciągu najbliższych dwóch lat. Większość dziennikarzy (aż 79%) ocenia współpracę z PR-owcami ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, public relations, Dziennikarze, badania dziennikarzy
  • Public relations - rynek pracy VII 2007

    Public relations - rynek pracy VII 2007

    11:40 13.08.2007

    Wszyscy wydawałoby się odpoczywają na wakacjach, a w public relations - gorące przygotowania do sezonu. Widocznie nadal brakuje fachowców do pracy w branży, bo liczba ofert regularnie rośnie, a szczyt osiągnęła właśnie w lipcu - ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, rynek pracy specjalistów, oferty pracy, public relations

poprzednia  

1 ... 6 7 8 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: