programy lojalnościowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Programy lojalnościowe a ochrona danych osobowych
00:29 09.03.2013
... programy lojalnościowe i wydaje się na ich podstawie tzw. "karty stałego klienta"? Otóż głównym ... danych osobowych przez innych administratorów danych, czyli np.: firmy farmaceutyczne. Jak to działa w Internecie? Programy partnerskie w sieci są potencjalnie dużo bardziej niebezpieczne. Oczywiście każdy program partnerski może stać się internetowym ...
Tematy: programy lojalnościowe, ochrona danych osobowych, ochrona danych, dane osobowe -
Bankowe programy rabatowe kuszą przed wakacjami
11:04 29.05.2012
... . Dotyczy to przede wszystkim kart kredytowych, jednak zdarza się, że takie bonusy towarzyszą i plastikom wydawanym do kont osobistych. Tworząc takie programy, banki współpracują z zewnętrznymi partnerami - sieciami sklepów lub punktów usługowych. I to właśnie zewnętrzni partnerzy oferują posiadaczom kart zniżki. Zwykle rabaty nie ...
Tematy: usługi bankowe, oferta banków, karty płatnicze, karty kredytowe -
Polscy konsumenci a programy lojalnościowe
12:35 14.05.2012
... sposobów sprawiających, że Polacy chętniej angażowaliby się w tego rodzaju programy, należą: możliwość wymiany zebranych punktów na pieniądze (21 proc.), otrzymanie ... udziału w programie lojalnościowym“ – komentuje Tomasz Lis z On Board PR. Programy lojalnościowe głównie dla młodych Klucz do zaufania Polaków do programów lojalnościowych ...
Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, lojalność klientów, badania konsumentów -
Regulamin programu lojalnościowego
10:19 29.09.2011
... sposób jednak oprzeć się wrażeniu, że nałożenie na przedsiębiorców ścisłych regulacji w zakresie formułowania programów lojalnościowych może mieć też odwrotny skutek. Programy te co do zasady miały na celu przyznanie konsumentom dodatkowych przywilejów. W przypadku natomiast, jeśli ustawodawca będzie chciał ściśle regulować sposób ...
Tematy: Program lojalnościowy, programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce -
Programy lojalnościowe w aptekach a ochrona danych
12:47 07.04.2011
Apteki, tak te tradycyjne jak i prowadzące swą sprzedaż przez Internet, bardzo często wykorzystują do podtrzymywania kontaktów ze swymi klientami programy lojalnościowe. Istotą takiego programu jest, za Wikipedią, podejmowanie długotrwałych działań marketingowych służących do budowania oraz podtrzymywania pozytywnych relacji z wybranymi, ...
Tematy: programy lojalnościowe, ochrona danych osobowych, przetwarzanie danych osobowych, dostęp do danych osobowych -
Programy lojalnościowe zyskują popularność
00:03 10.10.2010
... co najmniej jednego obecnego na polskim rynku programu. Okazuje się, że programy lojalnościowe są w naszym kraju w dalszym ciągu domeną stacji benzynowych oraz super- i ... , a na trzecim kolejny debiutant w Polsce – Club Tesco. Z badania wynika, że programy lojalnościowe to wciąż domena stacji benzynowych oraz super- i hipermarketów. Ta ostatnia branża ...
Tematy: programy lojalnościowe, polskie programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce, program lojalnościowy -
Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy
12:52 09.06.2010
... , którzy nie do końca wiedzą, jak takie programy powinny wyglądać. Przez długi okres programy lojalnościowe w Polsce były domeną koncernów paliwowych i hipermarketów. Obecnie coraz więcej firm z różnych branż sięga po to narzędzie marketingowe. Nic dziwnego, gdyż systemy lojalnościowe mają prawie same zalety. Zwiększają przywiązanie klienta ...
Tematy: programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce, polskie programy lojalnościowe, program lojalnościowy -
Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?
10:24 23.11.2009
... badania BTL Monitor, ARC Rynek i Opinia. Właśnie w czasie dekoniunktury szczególna powinna być dbałość o zatrzymanie wiernych klientów. I tu dobrym narzędziem są programy lojalnościowe. Wyniki tegorocznej fali BTL Monitor wskazują, że potrafią one skutecznie związać konsumenta z marką (ponad 1/3 badanych uczestniczy w swoich programach ponad ...
Tematy: Program lojalnościowy, programy lojalnościowe, lojalność klientów, wspieranie sprzedaży -
Nowy multipartnerski program lojalnościowy PAYBACK
12:05 16.09.2009
Od 16 września 2009 r. na polskim rynku, w ramach nowego Programu Bonusowego, zaczęła funkcjonować karta PAYBACK. Program jest multipartnerskim programem lojalnościowym, co oznacza, że obejmuje nie jedną, ale wiele firm z różnych sektorów prowadzących działalność detaliczną i online. Dzięki temu konsumenci mogą gromadzić punkty na każdym kroku, w ...
Tematy: program lojalnościowy, program PAYBACK, multipartnerski program lojalnościowy, programy lojalnościowe -
Karty lojalnościowe w opinii Polaków
11:32 16.09.2009
... kart lojalnościowych za interesującą, natomiast 48% badanych respondentów nie potrafi wskazać nazwy żadnego programu lojalnościowego – ich zaangażowanie emocjonalne w istniejące programy jest więc nikłe. Respondenci jako główne wady programów lojalnościowych w Polsce wskazali brak oryginalności i niską satysfakcję uczestników. Z badania wynika, że ...
Tematy: karty lojalnościowe, programy lojalnościowe, polskie programy lojalnościowe, program lojalnościowy
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- kupno mieszkania
- zakup mieszkania
- oferta banków
- e-commerce
- banki
- usługi bankowe
- nowe mieszkania od deweloperów
- zakupy online
- prawa konsumentów
- prawa konsumenta
- sklepy internetowe
- ochrona danych osobowych
- zakupy
- ceny
- ochrona danych
- rok 2022
- karty kredytowe
- dane osobowe
- decyzje zakupowe