eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › programy lojalnościowe
  • Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy

    Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy

    12:52 09.06.2010

    ... , którzy nie do końca wiedzą, jak takie programy powinny wyglądać. Przez długi okres programy lojalnościowe w Polsce były domeną koncernów paliwowych i hipermarketów. Obecnie coraz więcej firm z różnych branż sięga po to narzędzie marketingowe. Nic dziwnego, gdyż systemy lojalnościowe mają prawie same zalety. Zwiększają przywiązanie klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce, polskie programy lojalnościowe, program lojalnościowy
  • Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?

    Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?

    10:24 23.11.2009

    ... badania BTL Monitor, ARC Rynek i Opinia. Właśnie w czasie dekoniunktury szczególna powinna być dbałość o zatrzymanie wiernych klientów. I tu dobrym narzędziem są programy lojalnościowe. Wyniki tegorocznej fali BTL Monitor wskazują, że potrafią one skutecznie związać konsumenta z marką (ponad 1/3 badanych uczestniczy w swoich programach ponad ... WIĘCEJ

    Tematy: Program lojalnościowy, programy lojalnościowe, lojalność klientów, wspieranie sprzedaży
  • Nowy multipartnerski program lojalnościowy PAYBACK

    Nowy multipartnerski program lojalnościowy PAYBACK

    12:05 16.09.2009

    Od 16 września 2009 r. na polskim rynku, w ramach nowego Programu Bonusowego, zaczęła funkcjonować karta PAYBACK. Program jest multipartnerskim programem lojalnościowym, co oznacza, że obejmuje nie jedną, ale wiele firm z różnych sektorów prowadzących działalność detaliczną i online. Dzięki temu konsumenci mogą gromadzić punkty na każdym kroku, w ... WIĘCEJ

    Tematy: program lojalnościowy, program PAYBACK, multipartnerski program lojalnościowy, programy lojalnościowe
  • Karty lojalnościowe w opinii Polaków

    Karty lojalnościowe w opinii Polaków

    11:32 16.09.2009

    ... kart lojalnościowych za interesującą, natomiast 48% badanych respondentów nie potrafi wskazać nazwy żadnego programu lojalnościowego – ich zaangażowanie emocjonalne w istniejące programy jest więc nikłe. Respondenci jako główne wady programów lojalnościowych w Polsce wskazali brak oryginalności i niską satysfakcję uczestników. Z badania wynika, że ... WIĘCEJ

    Tematy: karty lojalnościowe, programy lojalnościowe, polskie programy lojalnościowe, program lojalnościowy
  • Programy lojalnościowe w stagnacji

    Programy lojalnościowe w stagnacji

    14:04 01.12.2008

    ... lojalnościowych – obecnie jest nim co czwarty Polak (26%). Stacje benzynowe i hipermarkety - z racji konieczności i dostępności - wpisały się w kalendarz konsumencki Polaków, stąd i programy lojalnościowe w nich oferowane to ponad połowa rynku tej formy promocji sprzedaży (56%). Program lojalnościowy ma opierać się na więzi emocjonalnej, nie ... WIĘCEJ

    Tematy: Program lojalnościowy, programy lojalnościowe, lojalność klientów, wspieranie sprzedaży
  • Programy lojalnościowe: księgowanie nagród

    Programy lojalnościowe: księgowanie nagród

    13:20 02.07.2008

    Rozpatrzmy następującą sytuację: Firmasprzedająca materiały budowlane uczestniczy w programie lojalnościowym organizowanym przez kontrahenta. Po przeliczeniu punktów odebrała nagrody w postaci sprzętu RTV zafakturowanego na nią. Na fakturze VAT widnieje kwota 1 zł. Nagrody trafią w ręce osób najbardziej zaangażowanych w sprzedaż i będą stanowić ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, wspieranie sprzedaży, rachunkowość, księgi rachunkowe
  • Programy lojalnościowe przyszłością banków?

    Programy lojalnościowe przyszłością banków?

    10:54 21.04.2008

    ... wycieczki objazdowe, bilety na koncerty i mecze oraz gadżety elektroniczne. Programy lojalnościowe to nie tylko specyfika banków z krajów wysokorozwiniętych. United Bank for ... innym banku taniej jako klient z ulicy. Proponowane przez banki programy lojalnościowe bardzo skromnie wyglądają w porównaniu z akcjami nastawionymi na przyciągnięcie nowych ... WIĘCEJ

    Tematy: banki, programy lojalnościowe, lojalność klientów, klienci banków
  • Lojalność klienta coraz cenniejsza

    Lojalność klienta coraz cenniejsza

    00:12 30.11.2006

    Programy lojalnościowe różnych firm biły w ostatnich latach w naszym kraju rekordy popularności - w ubiegłym roku uczestniczył w nich niemal co trzeci Polak. Ostatnio nasz zachwyt ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klientów, programy lojalnościowe, wspieranie sprzedaży
  • Programy lojalnościowe w Polsce

    Programy lojalnościowe w Polsce

    01:00 27.09.2005

    Już ponad 30 proc. Polaków korzysta z programów lojalnościowych koncernów paliwowych, hipermarketów i sieci komórkowych. Zdaniem specjalistów boom na tego typu produkty dopiero przed nami - czytamy w "Gazecie Wyborczej". Według badań Instytutu ARC Rynek i Opinia, w ciągu dwóch lat ilość klientów biorących udział w programach lojalnościowych ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, program lojalnościowy
  • Interia patronem Premium Club

    Interia patronem Premium Club

    00:02 17.12.2004

    Portal Interia.pl został wyłącznym Patronem Internetowym Premium Club - wielopartnerskiego programu lojalnościowego. W ramach współpracy INTERIA.PL przygotowała specjalną ofertę - 20% zniżki - na wybrane produkty i usługi dla Uczestników programu oraz dostarcza nagrody do katalogu. Portal współpracować również będzie w zakresie rozwoju i promocji ... WIĘCEJ

    Tematy: Interia.pl, Premium Club, programy lojalnościowe

poprzednia  

1 ... 4 5 6

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: