eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › newsletter
  • E-mail marketing: jak nie zostać spamerem?

    E-mail marketing: jak nie zostać spamerem?

    00:11 26.05.2013

    ... , że jeśli ktoś dokonał rejestracji w serwisie, to będzie również chciał otrzymywać newsletter lub oferty handlowe. Błędem jest także wymuszanie zgody, czyli uzależnianie ... ”, „nie” lub np. „rezygnacja”. Ochrona danych, a sprawy formalne Należy pamiętać, że newsletter jest usługą świadczoną drogą elektroniczną i w związku z tym powinien być opisany w ... WIĘCEJ

    Tematy: newsletter, newslettery, mailing, mailingi
  • Komunikat w e-mail marketingu

    Komunikat w e-mail marketingu

    09:38 13.03.2013

    ... twój odbiorca postanowił podzielić się z tobą tą prywatnością (wszak zapisał się na newsletter), warto to odpowiednio wykorzystać. W praktyce sprowadzi się to do możliwości ... slocie informacyjnym była inna buźka. Wtedy w przypadku kilku newsów zrobi nam się newsletter z wieloma twarzami, a to może wypaść komicznie. Ludzkiej twarzy warto użyć tylko w ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja marketingowa, e-mail marketing, działania marketingowe, e-mailing
  • E-mail marketing: newslettery są skuteczne

    E-mail marketing: newslettery są skuteczne

    13:05 04.01.2013

    ... kanał (telefon, sklep, strona WWW). Nie zapominaj nigdy o metaforze lekarza pracującego na OIOM. Jeśli komunikujesz niejasną nazwę w polu nadawcy (np. newsletter, admin, biuletyn), to twoja oferta może zostać odrzucona z powodu braku zaufania odbiorcy. Korzystaj z jasnych, klarownych nazw marki, którą odbiorca ma ... WIĘCEJ

    Tematy: newsletter, newslettery, mailing, mailingi
  • Kiedy wysłać newsletter?

    Kiedy wysłać newsletter?

    08:58 19.11.2012

    ... odbiorcy najczęściej rezygnują z subskrypcji. Natomiast, dniem, w który odbiorcy najchętniej otwierają newslettery jest czwartek. “Wielu marketerów często zastanawia się kiedy wysłać newsletter, aby uzyskać najlepsze wyniki. Nasze badanie ma być dla nich małą podpowiedzią i wskazówką, którą mogą brać pod uwagę przy planowaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, konta e-mail, e-maile, poczta elektroniczna
  • E-mail marketing a lojalna baza danych

    E-mail marketing a lojalna baza danych

    13:54 10.08.2011

    E-mail marketing to nie spamowanie, a naszym największym aktywem jest baza danych, dlatego szanujmy ją, dbajmy i dopieszczajmy subskrybentów. Jeżeli tylko będziemy o tym pamiętać - skuteczność naszych kampanii może przewyższyć wszelkie oczekiwania. Zgodnie z badaniami Shop.org średni koszt wygenerowania zamówienia z e-mail marketingu wynosi 6,85 ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-marketing, działania marketingowe, mailing
  • E-mail marketing w Polsce 2009

    E-mail marketing w Polsce 2009

    13:40 16.10.2009

    ... z nich utrzymuje trzy lub więcej skrzynek pocztowych. Korzystanie z newsletterów jest powszechne, ponad 90 proc. ankietowanych internautów subskrybuje więcej niż jeden newsletter. Wskazują też na podobne jak w zeszłym roku korzyści wynikające z otrzymywania newsletterów, które związane są w największym stopniu z zaspokajaniem potrzeb informacyjnych ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • E-mail marketing w Polsce 2008

    E-mail marketing w Polsce 2008

    13:10 09.10.2008

    ... czasu przy poszukiwaniu informacji, wykorzystanie wiadomości z newsletterów w pracy zawodowej. Dla większości uczestników badania nie ma znaczenia, w jakim dniu otrzymają newsletter, choć równocześnie jedna czwarta ankietowanych wskazała poniedziałek jako najlepszy dzień na dostarczenie tego rodzaju wiadomości. Na drugim miejscu znalazł się ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • Poczta e-mail: newsletter zyskuje na popularności

    Poczta e-mail: newsletter zyskuje na popularności

    00:51 09.11.2007

    Aż 56% przebadanych przez SARE internautów posługuje się trzema lub więcej adresami e-mail. Jednak z roku na rok liczba takich osób spada - wynika z opublikowanego właśnie raportu dotyczącego wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Liczba otrzymywanych przez nas wiadomości utrzymuje się na stałym poziomie. Największa grupa respondentów (30%) ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, konta e-mail, e-maile, poczta elektroniczna
  • Mass mailing w małym przedsiębiorstwie

    Mass mailing w małym przedsiębiorstwie

    09:55 09.08.2007

    Szybkość przekazywania informacji oraz coraz powszechniejszy dostęp do Internetu sprawia, iż poczta elektroniczna staje jednym z bardziej skutecznych mediów reklamowych. E-mail jest doskonałym kanałem do komunikacji z klientami. Jest szybki, efektywny i przede wszystkim niedrogi, ale prowadzony niezgodnie z obowiązującym prawem lub zasadami e mail ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, mass mailing, marketing internetowy, e-mail marketing
  • Marketing internetowy bardziej popularny

    Marketing internetowy bardziej popularny

    13:33 12.09.2006

    90 proc. internautów subskrybuje newslettery, a prawie połowa przedsiębiorstw korzysta z e-mail marketingu w realizacji swojej strategii marketingowej - wynika z trzeciej edycji badania firmy Sare na temat wykorzystania poczty elektronicznej. Swoje badanie Sare realizuje od trzech lat. W tegorocznej edycji ankieta rozbudowana została o dodatkowe ... WIĘCEJ

    Tematy: newslettery, newsletter, badania internautów, e-mail marketing

poprzednia  

1 ... 3 4 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: