eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › newsletter
  • 10 sposobów na skuteczny e-mail marketing

    10 sposobów na skuteczny e-mail marketing

    10:20 06.08.2015

    ... ich otrzymywania. 4. Nowi subskrybenci nie są witani natychmiast po zapisie na newsletter Czasem mijają tygodnie, zanim nowy subskrybent - zarejestrowany przy wykorzystaniu metody double opt-in – otrzyma pierwszy, właściwy newsletter. Marketer, nie inicjując natychmiastowej komunikacji z nowym subskrybentem, może zaprzepaścić możliwość podtrzymania ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing
  • Jak deweloperzy dbają o dane osobowe klientów?

    Jak deweloperzy dbają o dane osobowe klientów?

    14:34 18.05.2015

    ... , a także o dobrowolności lub obowiązku podania danych (art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych). Wymogu tego nie spełniono w 75% analizowanych przypadków. Newsletter Eksperci ODO 24 sprawdzili sposób odebrania zgody na przesyłanie informacji drogą elektroniczną, weryfikację subskrybentów, istnienie klauzul abuzywnych w zapisach regulaminu ... WIĘCEJ

    Tematy: deweloperzy, ochrona danych osobowych, dane osobowe, formularz kontaktowy
  • E-maile z rekomendacjami: czy ich potencjał jest wykorzystywany?

    E-maile z rekomendacjami: czy ich potencjał jest wykorzystywany?

    10:07 24.03.2015

    ... roku wartość 25,5 mld PLN (Puls Biznesu, M-handel rośnie jak na drożdżach). Należy pamiętać, że konsumenci najczęściej zapisują się na newsletter danej firmy w momencie, w którym czegoś potrzebują lub coś ich szczególnie zainteresuje. Utrzymanie pozytywnej relacji wymaga indywidualnego podejścia do klienta oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, e-maile, e-maile z rekomendacjami, newsletter
  • E-mail marketing: jak to robić zgodnie z prawem?

    E-mail marketing: jak to robić zgodnie z prawem?

    12:15 16.03.2015

    Prowadzisz firmę lub odpowiadasz za jej promocję? Korzystasz z internetowych narzędzi marketingowych? Zależy Ci na skutecznym przekazie i dobrych relacjach z potencjalnymi klientami? Koniecznie zapoznaj się z zasadami legalnego marketingu elektronicznego! Otrzymując dziesiątki niechcianych maili dziennie można odnieść wrażenie, że w tej dziedzinie ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • E-mail marketing: 8 kroków do efektywnej kampanii powitalnej

    E-mail marketing: 8 kroków do efektywnej kampanii powitalnej

    00:20 03.02.2015

    ... budowania kontaktu z klientem następuje tuż po jego zapisaniu się na newsletter. Po pierwsze dlatego, że jest to wyraźny znak zainteresowania naszą marką ... , warto zakomunikować w kampaniach powitalnych. 7. Przejrzystość Im jaśniej, tym lepiej. Twój newsletter powinien w prosty sposób dostarczać odpowiedzi na najważniejsze pytania subskrybentów. Na ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • E-mail marketing w Polsce 2014

    E-mail marketing w Polsce 2014

    09:59 15.12.2014

    ... formę dialogu z klientem. Największą grupę (32%) stanowią osoby, które otrzymują w tygodniu od 3 do 5 newsletterów.Z kolei grupa, która otrzymuje średnio jeden newsletter dziennie stanowi aż 60% respondentów. Fakt ten cieszy tym bardziej, że taki wynik pozwala na przyswojenie treści zawartych w otrzymywanych wiadomościach ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?

    Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?

    00:21 11.09.2014

    ... klientów. Liczba obecnych klientów, którzy zalogowali się do systemu. Liczba transakcji z zakresu e-commerce. Liczba porzuconych transakcji. Liczba zapisów na firmowy newsletter. Wyznaczenie celów dla strony internetowej Wyznaczenie odpowiednich celów dla strony internetowej również może mieć bardzo duże znaczenie podczas przygotowywania skutecznej ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa, marketing
  • Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy

    Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy

    10:44 28.05.2014

    Sprzedawcy internetowi coraz częściej korzystają z dobrodziejstw, jakie niosą za sobą kampanie banerowe czy też marketing w wyszukiwarkach. Ciągle jednak popełniają wiele błędów, w następstwie których zainwestowane środki nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Najczęściej chodzi tu o brak monitoringu efektów promocji i odwiedzin e-sklepu, brak ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, SEO, SEM
  • Sklepy internetowe a promocje świąteczne

    Sklepy internetowe a promocje świąteczne

    13:35 16.12.2013

    Newslettery i komunikaty w social media informujące o rabatach, specjalnych promocjach oraz darmowej dostawie. Tak najczęściej wygląda promocja świąteczna sklepów internetowych – wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów GetResponse. Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, sprawdzili jakie ... WIĘCEJ

    Tematy: e-sklepy, e-commerce, sklepy internetowe, promocje świąteczne
  • Mailing i newslettery: o czym pamiętać?

    Mailing i newslettery: o czym pamiętać?

    08:10 19.07.2013

    ... osobowych. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych narzuca na administratora danych, a więc w naszym przypadku organizatora mailingu, czy wysyłającego newsletter, szereg obowiązków. Począwszy od zapewnienia legalności przetwarzania danych osobowych, co w omawianym przypadku sprowadza się do uzyskania zgody osoby, której dane ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, mailingi, newsletter, świadczenie usług drogą elektroniczną


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: