eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › newsletter
  • 5 błędów, których należy się wystrzegać wysyłając newsletter

    5 błędów, których należy się wystrzegać wysyłając newsletter

    13:46 26.10.2016

    ... dość popularnym sposobem na pozyskanie klienta, co niekoniecznie przekłada się na ich jakość. Oto pięć częstych błędów, które popełniamy rozsyłając newsletter. 1) Niezweryfikowana baza Wiadomości należy wysyłać tylko do osób, które wyraziły zgodę na subskrypcję. Dość znaną praktyką jest, aby kierować mailing ... WIĘCEJ

    Tematy: newsletter, mailing reklamowy, dobry newsletter, e-mail marketing
  • Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta

    Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta

    14:22 15.09.2016

    Rosnąca liczba kanałów komunikacji sprawia, że indywidualna ścieżka zakupowa klienta – od pierwszego kontaktu z marką, aż do dokonania zakupu – jest obecnie bardziej rozproszona niż kiedykolwiek wcześniej. Zadaniem marketerów jest dotarcie do kupujących w odpowiednim czasie i przy pomocy właściwego kanału. Tymczasem klienci oczekują, że ich ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, omnichannel, skuteczna reklama
  • Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam?

    Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam?

    00:40 19.03.2016

    ... maila są sprawdzane pod względem jakości i bezpieczeństwa. Każdy szczegół jest istotny. Tworząc newsletter warto skorzystać z dostępnych na rynku inteligentnych narzędzi, które pozwolą nam na ... trafi do odbiorców. Jak nie trafić na mailowe wysypisko? Dobry i skuteczny newsletter zaczyna się na etapie projektu. Nie trzeba być mistrzem marketingu żeby ... WIĘCEJ

    Tematy: spam, mailing, newsletter, spamowanie
  • 5 sposobów na skuteczny e-marketing

    5 sposobów na skuteczny e-marketing

    10:53 09.02.2016

    ... w social mediach podpowiadają: warto promować posty. Pamiętaj przy tym, że Facebook to kanał komunikacji, a nie sprzedaży. 5) Rób tak, żeby klikali Newsletter to szansa na bezpośredni przekaz marketingowy. Jest tylko jednak przeszkoda, żeby dotrzeć do odbiorcy – musi kliknąć wiadomość od ciebie. Jak ... WIĘCEJ

    Tematy: e-marketing, e-mail marketing, reklama, skuteczna reklama
  • Marketing w e-commerce: jak przygotować dobry newsletter

    Marketing w e-commerce: jak przygotować dobry newsletter

    00:15 02.01.2016

    ... zaplanować zawartość maila aby po otwarciu go zachęcić użytkowników do wejścia na stronę sklepu i kupna? Większość konsumentów zapisuje się na newsletter ponieważ chce otrzymywać informacje o ofertach specjalnych – rabatach, przecenach, wyprzedażach. Dlatego wiadomość, w ślad za tematem maila, powinna dostarczać informacji o ofercie specjalnej ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, newsletter, jak zrobić newsletter, mailing reklamowy
  • 7 głównych trendów w e-mail marketingu 2016

    7 głównych trendów w e-mail marketingu 2016

    09:11 27.12.2015

    Hiperpersonalizacja w czasie rzeczywistym, wzajemne uzupełnianie się kanałów off i online, rosnący w siłę mobile. To tylko niektóre z najważniejszych trendów w e-mail marketingu. Z czym jeszcze przyjdzie się zmierzyć marketerom? 1) Hiperpersonalizacja w czasie rzeczywistym W 2016 roku, odpowiednie treści będą generowane automatycznie. Standardem ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, trendy 2016, omnichannel, komunikacja z klientami
  • E-commerce: jak budować relacje z klientem?

    E-commerce: jak budować relacje z klientem?

    00:15 11.12.2015

    Handel to nie tylko sama transakcja. Sprzedając produkt czy usługę dbamy o to, aby nasz klient był pozytywnie zaskoczony. Według badań przeprowadzonych przez SalesBee 76 proc. klientów sklepów internetowych w Polsce to klienci uśpieni – czyli tacy, którzy tylko raz dokonali zakupu i nie wrócili więcej do sklepu. Jak zatem zbudować lojalność i ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klienta, relacje z klientem, sklepy internetowe, obsługa klienta
  • Mamy sposoby na skuteczny e-mail marketing

    Mamy sposoby na skuteczny e-mail marketing

    10:38 24.11.2015

    12 miesięcy wystarczyło, aby wskaźnik dostarczenia wiadomości email marketingowych obniżył się z 83% do 79% - donosi najnowszy raport Return Path. W praktyce oznacza to nic innego niż to, że jedna na pięć wysłanych wiadomości nie dociera do odbiorcy. Czy dalszym spadkom w tym zakresie można zapobiec? Czy istnieją sposoby na skuteczne dostarczenie ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing
  • E-mail marketing w Polsce 2015

    E-mail marketing w Polsce 2015

    10:42 05.11.2015

    Już po raz dwunasty SARE przyjrzał się wykorzystaniu poczty e-mail w Polsce oraz roli, jaką posiada obecnie e-mail marketing. W tym celu przebadano ponad 2000 osób. Ich odpowiedzi zdają się potwierdzać obecne na rynku trendy, ale bywają również dość zaskakujące. Cyklicznie realizowany raport SARE to opracowanie dające obraz dominujących tendencji ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail, poczta elektroniczna, newsletter, newslettery
  • E-mail marketing: dbaj o swoją bazę

    E-mail marketing: dbaj o swoją bazę

    09:45 01.09.2015

    ... sposób komunikacji w internecie. Według Nielsen Norman Group, 90% użytkowników wybiera newsletter za pomocą e-mail, a tylko 10% informację za pomocą social media. ... spambotami, czyli losowo tworzonymi adresami e-maili przez boty zapisujące się na newsletter. Dzięki językowi PHP, można automatycznie sprawdzić czy dana domena/adres w ogóle istnieją. ... WIĘCEJ

    Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing

poprzednia  

1 2 3 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: