-
YouTube: najpopularniejsze kanały markowe w 2014 r.
13:43 13.01.2015
... czy margaryna Kasia – 9 mln). Kolejną pozycję zajęły kanały z branży GSM i Telekomunikacja (głównie Serce i Rozum – 36 mln i Play – 27 mln) oraz marki gier i produktów rozrywkowych (klocki LEGO, Electronic Arts). Ranking największych polskich kanałów markowych zdominowali marketerzy, którzy postawili na treści dla dzieci ...
Tematy: YouTube, marki, najpopularniejsze marki, badania internautów -
Najpopularniejsze marki w polskich centrach handlowych
11:06 01.10.2012
... handlowych. Poza tym liczną grupę stanowią przedstawiciele operatorów komórkowych (występują w ok. 65% - 80% analizowanych centrów), a na kolejnych miejscach uplasowały się marki takie jak CCC, Triumph oraz Apart.
Tematy: centra handlowe, marki, najpopularniejsze marki, powierzchnie handlowe -
Najpopularniejsze marki w Polsce 2011
13:07 16.12.2011
Już po raz siódmy miesięcznik Reader's Digest przeprowadził badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek w Polsce. Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m.in. Samsung, Orange, Canon, PKO BP, Winiary oraz mBank. Tegoroczna, siódma już edycja badania konsumenckiego miesięcznika Reader’s Digest, ...
Tematy: najpopularniejsze marki, marka, marki, najlepsza marka -
Polacy polubili marki własne
13:39 19.08.2010
... Piotr i Paweł wprowadziły specjalną linię produktów. Na początek klienci mogą spróbować m.in. domowych pyz drożdżowych, serów smażonych i sałatek. - Nowa kolekcja marki Piotr i Paweł składa się ze specjalnie dobranych produktów, których opakowanie charakteryzuje się prostą elegancją, a dominujący kolor brązowy dopełnia tę formę ...
Tematy: marki własne, private label, najpopularniejsze marki, sklepy dyskontowe -
Polskie marki atrakcyjniejsze niż zagraniczne
13:00 07.04.2009
Spowolnienie gospodarcze sprawia, że konsumenci w Polsce częściej kupują tańsze i krajowe odpowiedniki drogich zachodnich towarów, pod warunkiem, że jest taki wybór. Jak donosi Gazeta Prawna na kryzysie bądź tylko spowolnieniu gospodarczym zyskają polscy producenci, którzy mogą liczyć na wzrosty sprzedaży. Ceny niektórych produktów FMCG, a ...
Tematy: najpopularniejsze marki, najwartościowsze marki, polskie marki -
Media interaktywne lepsze niż tradycyjne
01:05 18.05.2008
... zaliczyli również telewizję Trwam, Fakt, Playboya, Super Express, Gazetę Wyborczą, Reader's Digest, Życie na gorąco, Dziennik i Cosmopolitan. Polacy wskazali również marki medialne, które są odpowiedzialne społecznie. Pierwsze miejsce ponownie przypadło telewizji TVN, tuż za nią uplasowały się TVP3, Mamo to ja ...
Tematy: marki, najpopularniejsze marki, media interaktywne, media tradycyjne -
Najpopularniejsze marki własne w Rosji 2007
03:34 12.11.2007
... w wyższych segmentach cenowych (średnim i premium), w Rosji dominującą pozycję wśród produktów private label mają produkty o najniższej cenie (mimo, że pierwsze wprowadzone marki własne pozycjonowane były na średnim poziomie cenowym). Strategia sprzedaży tych produktów w Rosji często polega na wykorzystaniu podobieństw do opakowania produktów ...
Tematy: marki, najpopularniejsze marki, private label, marki własne -
Lokalne marki najpopularniejsze
11:05 02.11.2007
... gałęzi rynku, ale w poszczególnych produktach. Nabywcy biorąc pod uwagę ograniczone zasoby, starają się dostać produkty o najwyższej jakości, wybierając często marki rozpoznawalne, z ugruntowaną pozycją. Z raportu wynika, że markami cieszącymi się największym zaufaniem są: w Brazylii Brastemp - producent artykułów gospodarstwa domowego należący ...
Tematy: najlepsza marka, marki godne zaufania, najpopularniejsze marki -
Internauci kochają Google
01:21 28.08.2007
... w rankingu najbardziej satysfakcjonujących marek internetowy gigant został wyprzedzony przez Yahoo. JupiterResearch zapytał respondentów o ich ulubioną marką internetową. Badani mogli wskazać 2 marki. 36 proc. respondentów wybrało Google. Tylko 4 proc. mniej wybrało Yahoo, 20 proc. - Amazon, 18 proc. - eBay, a 13 proc. - MySpace. Dopiero ...
Tematy: Google, badania internautów, najpopularniejsze marki, marki -
Konsumenci wolą marki lokalne?
02:14 26.04.2007
... konsumenci na wszystkich rynkach są świadomi i mają pozytywne odczucia w stosunku do marek globalnych, ale na rynkach rozwijających się marki te są synonimem jakości. Globalne marki mają mocne funkcjonalne fundamenty, a także określone programy marketingowe. Lokalni wytwórcy będą musieli ciężko walczyć, aby dogonić postrzeganą ...
Tematy: marki godne zaufania, preferencje konsumentów, najpopularniejsze marki, preferencje zakupowe