eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marka
  • Lubimy wyroby markowe

    Lubimy wyroby markowe

    12:26 11.08.2005

    ... kupuje artykuły markowe). Mniej niż 1/5 Polaków powiedziało, że kupuje towary markowe ,,bardzo rzadko” lub ,,nigdy”. Przeczy to opinii, że marka jest ekskluzywna i osiągalna tylko dla nielicznych. Konsumenci kupują produkty markowe głównie z powodów racjonalnych: oceniają je jako bardziej trwałe i wyższej jakości ... WIĘCEJ

    Tematy: wyroby markowe, marka, zwyczaje zakupowe, Co Polacy sądzą o marce
  • Nokia szóstą marką na świecie

    Nokia szóstą marką na świecie

    15:25 07.08.2005

    ... firmy Interbrand Corporation. Przy ocenie najbardziej wartościowych marek świata branych jest pod uwagę wiele czynników. W celu równej kwalifikacji firm każda marka powinna mieć wartość powyżej 1 USD miliarda, z czego 1/3 tej wartości powinna być zarabiana poza granicami kraju pochodzenia marki, oprócz tego ... WIĘCEJ

    Tematy: najbardziej wartościowe marki, marka, Nokia, Coca-Cola
  • Branding

    Branding

    22:05 30.07.2005

    Budowanie marki poprzez trwałą kampanię z wykorzystaniem obecnego wizerunku firmy.WIĘCEJ

    Tematy: marka, reklama, Branding
  • Bezpieczeństwo marki w internecie

    Bezpieczeństwo marki w internecie

    22:48 28.04.2005

    ... czynniki skłaniające użytkowników do odwiedzania milionów stron internetowych w sieci. Są to: • marka – użytkownik spodziewa się, iż serwis internetowy dostarcza określone wartości. ... najlepiej o polityce bezpieczeństwa zaatakowanej firmy. Im bardziej rozpoznawalna marka uległa działalności hackerów, tym większym odbija się to echem w internecie. ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, bezpieczeństwo marki
  • Najsilniejsze marki internetowe

    Najsilniejsze marki internetowe

    00:04 27.04.2005

    Firma Envisional przygotowała ranking najsilniejszych marek internetu. Zwyciężyła rozpoczynająca właśnie działalność w Polsce firma aukcyjna eBay. Z badań wynika, że najważniejsze marki internetu to Microsoft, Google, Yahoo, Sony i HP. Dla analityków Envisional ta klasyfikacja była jednak punktem wyjścia do analizy wizerunku poszczególnych firm w ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki internetowe, eBay, HP
  • Marki godne zaufania

    Marki godne zaufania

    22:17 16.04.2005

    ... Alicja Fuksiewicz zajmująca się badaniem Reader’s Digest w Polsce. Konsumenci europejscy wykazują się również patriotyzmem gospodarczym w kategorii sprzętu AGD i samochodów osobowych. Marka Miele - będąca liderem w wielu krajach - przegrywa z Amicą w Polsce, Brandtem we Francji i Fagorem w Hiszpanii. Podobnie Czesi za najbardziej wiarygodną markę ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, godne zaufania, marka, Nokia
  • Visa odświeża markę

    Visa odświeża markę

    00:00 17.03.2005

    ... jak internet, telefonia komórkowa, czy przenośne urządzenia typu handheld. Obok odświeżenia logo Visa, umieszczanego na kartach i widocznego w punktach handlowo-usługowych unowocześniona marka pozwoli na wprowadzenie nowego wzornictwa kart, lepiej współgrającego z logo banku-wydawcy kart Visa. Dobrze znany hologram ze znakiem gołębia znajdzie się ... WIĘCEJ

    Tematy: Visa, karty płatnicze, płatności, marka
  • Imitowanie marki - jak się bronić

    Imitowanie marki - jak się bronić

    00:43 07.02.2005

    ... produktów. Podkreślono dlaczego należy walczyć z tym problemem i opisano rzeczywiste przykłady film, które zmierzyły się nieuczciwymi producentami. Znana, ceniona i chętnie kupowana marka jest nie tylko atrakcyjna dla konsumentów. Przyciąga również uwagę innych firm, które mogą chcieć ją naśladować lub bez jakichkolwiek nakładów ... WIĘCEJ

    Tematy: produkty podobne, podrabianie marki, marki, marka
  • Internet - wymagające medium

    Internet - wymagające medium

    00:13 21.11.2003

    ... , tym większe szanse powodzenia komunikatu. To, że internauta używa pewnej kategorii, a marka jest pozycjonowana właśnie dla niego, nie znaczy, że reklama w internecie (abstrahując ... dodatkowych korzyści przez np. wszelkiego rodzaju konkursy, nagrody, przeceny. Wprawdzie sama marka nie jest wówczas istotna, ale to, co odbiorca może dzięki niej mieć, ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, reklama internetowa, marka
  • Silna marka ciągle ważna

    Silna marka ciągle ważna

    09:51 10.10.2003

    ... walka pomiędzy firmami świadczącymi usługi IT na rynku. Okazuje się, że silna marka przyciąga do firmy klientów nawet w takich sektorach, w których firma nie posiada ... a ich postrzeganiem firmy. Wyniki okazały się chyba mało zaskakujące – im bardziej znana marka, tym firma silniej wyróżnia się z licznego grona konkurentów. Badanie Gartnera miało ... WIĘCEJ

    Tematy: badania marki, marka

poprzednia  

1 ... 10 11 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: