eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kreowanie wizerunku
  • Wydatki na działania PR nie spadają

    Wydatki na działania PR nie spadają

    13:49 25.06.2012

    ... komunikację i angażuje się w inicjatywy w tym obszarze, ponieważ dostrzega, że wpływa ona bezpośrednio na osiągane wyniki finansowe. Dotyczy to zarówno budowania wizerunku marki i zarządzania reputacją, jak również kształtowania otoczenia, w którym dana organizacja działa, oraz poprawy stosunków z kluczowymi interesariuszami. Głównie z tego względu ... WIĘCEJ

    Tematy: public relations, wizerunek firmy, działania PR, kreowanie wizerunku
  • PR a kreowanie wizerunku polityka i partii politycznej

    PR a kreowanie wizerunku polityka i partii politycznej

    13:36 08.09.2011

    ... partii politycznej w świadomości elektoratu tworzy się na podstawie całości informacji zarówno dotyczących partii, jak i ogółu jej członków. Metody, jakie w kreowaniu wizerunku partii politycznych są stosowane w ramach działalności public relations, można podzielić na: materialną, w ramach której można wyróżnić formę pośrednią i bezpośrednią, jak ... WIĘCEJ

    Tematy: kreowanie wizerunku, kreowanie wizerunku polityka, partie polityczne, wizerunek partii
  • Internetowy Public Relations dla MŚP

    Internetowy Public Relations dla MŚP

    13:57 31.08.2011

    ... to umiejętność rozpowszechniania informacji w sieci, a co za tym idzie wpływanie na opinie społeczności internautów. Celem internetowego PR-u jest wykreowanie pozytywnego wizerunku firmy, co w konsekwencji ma również przyczynić się do zwiększenia popularności (w tym również sprzedaży) danego produktu czy usługi. Właściwe wykorzystanie licznie ... WIĘCEJ

    Tematy: PR, e-PR, public relations, kreowanie wizerunku
  • Czy istnieje język przywództwa politycznego?

    Czy istnieje język przywództwa politycznego?

    13:48 27.06.2011

    ... , Gerhard Schröder, złożył do sądu przeciwko agencji informacyjnej Deutsche Depeschendienst, domagając się zaprzestania rozpowszechniania sugestii (wyrażanej przez konsultantkę ds. wizerunku politycznego, Sabine Schwind von Egelstein), jakoby farbował na inny kolor swoje siwe włosy. Fragment pochodzi z książki „Przywództwo polityczne. Teoria ... WIĘCEJ

    Tematy: politycy, przywództwo polityczne, lider polityczny, debaty polityczne
  • Metody kreowania wizerunku lidera politycznego

    Metody kreowania wizerunku lidera politycznego

    13:51 16.06.2011

    ... piarowskich należą zaś takie techniki, jak: sponsoring, lobbing, kreowanie tożsamości, branding (kreowanie marki), organizacja wieców, festynów, konwencji, zarządzanie kryzysowe (zob. Kasińska-Metryka 2005, s. 95– 96). Kampania bezpośrednia lidera politycznego Kreacja wizerunku lidera politycznego nie zawsze dokonuje się poprzez przekaz medialny ... WIĘCEJ

    Tematy: politycy, reklama polityczna, reklama, kreowanie wizerunku
  • Identyfikacja Wizualna Firmy

    Identyfikacja Wizualna Firmy

    13:37 14.07.2010

    ... Identyfikacji Wizualnej pozwala na uniknięcie pomyłek podczas np. drukowania dokumentów firmowych, oszczędza czas i pieniądze. Księga pozwala także na zachowanie ciągłości wizerunku, bez jego zachwiania w procesie tworzenia materiałów reklamowych. Dodatkowym atutem jest możliwość wglądu do aktualnych działań oraz ewentualność ich doskonalenia dla ... WIĘCEJ

    Tematy: firma, kreowanie wizerunku firmy, wizerunek firmy, dbanie o wizerunek firmy
  • Marka regionu: warto kreować

    Marka regionu: warto kreować

    13:53 17.12.2009

    Miasta i regiony konkurują ze sobą o turystów, inwestorów, mieszkańców. Dobra oferta turystyczna czy ułatwienia gospodarcze dla potencjalnych przedsiębiorców już nie wystarczają. Aby miejsce było identyfikowane, musi mieć markę. Ważna rola w jej budowaniu przypada samorządom, które coraz aktywniej podejmują takie inicjatywy. Po co miejscu marka? ... WIĘCEJ

    Tematy: marka regionu, marka miasta, kreowanie marki, marka
  • Zainwestuj w event marketing

    Zainwestuj w event marketing

    10:26 10.12.2009

    Nie ulega wątpliwości, iż dzisiejszego konsumenta należy zaskoczyć. Natarczywe i bezustanne namawianie go do czegoś czy wciskanie do ręki ulotki czy nawet "nachodzenie" za pośrednictwem skrzynki mailowej doprowadziło do buntu konsumenta, który zaczął mówić NIE. Dlaczego warto inwestować w eventy? Chociażby dlatego, że już od dziecka nauczeni ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, event marketing, strategia marketingowa, wizerunek firmy
  • Polski branding narodowy w powijakach

    Polski branding narodowy w powijakach

    00:25 20.08.2009

    Kraj to ważny element tożsamości rynkowej. Każda firma na świecie jest postrzegana właśnie w kontekście kraju, z którego pochodzi. Kraje, które chcą się liczyć i konkurować na skalę międzynarodową, muszą mieć silne marki. Dzięki marce kraj buduje swój wizerunek, autorytet, bogactwo i dobrobyt. Dlatego tak ważne jest dbanie o konkurencyjność marki ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek państwa, kreowanie wizerunku, międzynarodowy wizerunek Polski, branding narodowy
  • Promocja firmy: czas na event marketing

    Promocja firmy: czas na event marketing

    08:25 15.07.2009

    Połączenie ważnego wydarzenia z elementami rozrywki nie jest już niczym nowym dla wszystkich zajmujących się strategią promocyjną firm. Każde ważne dla przedsiębiorstwa wydarzenie może stać się jego wizytówką w promocji organizacji na zewnątrz oraz realizacji jego strategii. Lata 90-te przyniosły koncepcję event marketingu, czyli zarządzanie ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja firmy, event marketing, sposoby promocji firmy, wizerunek firmy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: