-
Konsument w UE ufa reklamom
12:35 21.08.2009
... konkurencji na rynku handlu detalicznego. Europejscy konsumenci są usatysfakcjonowani z organizacji rynków detalicznych. Badanie wykazało, że dokonywanie zakupów w Europie jest łatwe i bezpieczne, a konsumenci mają zapewniony szeroki wybór zarówno sprzedawców, jak i produktów. Europejscy konsumenci z 15 nowych państw członkowskich są generalnie ...
Tematy: konsumenci, satysfakcja klienta, badania konsumentów, zakupy -
UOKiK: fałszywe promocje świąteczne
08:47 19.03.2008
... aby sprzedawca deklarujący taką wolę zaznaczył na paragonie, w jakim terminie przysługuje nam zwrot. Jednocześnie UOKiK przypomina, że w przypadku problemów z zakupami konsumenci mogą o pomoc zwrócić się do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów oraz Inspekcji Handlowej. Warto również skorzystać z bezpłatnej infolinii konsumenckiej 0 800 ...
Tematy: prawa konsumentów, prawa konsumenta, konsumenci, nieuczciwe praktyki handlowe -
Polski konsument a zakupy: cena ważna dla 95% Polaków
10:38 07.11.2007
Prawie połowa Polaków nie lubi robić zakupów. A ty? Jesteś entuzjastą zakupów, miłośnikiem reklam, a może tym, który zwraca uwagę wyłącznie na cenę? To jakimi jesteśmy konsumentami przedstawiają badania przeprowadzone przez TNS OBOP na zlecenie UOKiK. Jak pokazuje analiza TNS OBOP większość Polaków uważa się za świadomych uczestników rynku, ...
Tematy: preferencje zakupowe, zakupy, badania konsumentów, preferencje konsumentów -
Smart shopping - Polacy i sprytne zakupy
00:25 04.11.2007
Jak wynika z najnowszych badań instytutu badawczego Pentor Polacy dobrze sytuowani i lepiej wykształceni chętniej oszczędzają na zakupach, niż ci mniej zamożni. Specjaliści oceniają, że osobom mniej wykształconym trudniej jest porównać dostępne na rynku oferty, przy zakupach kierują się głównie niską ceną i wybierają towary tanie, ale często ...
Tematy: zakupy, badania konsumentów, preferencje konsumentów, konsumenci -
Kobiety i zakupy
01:12 02.09.2007
Kobieta zmienną jest? Wcale nie, przynajmniej jeśli chodzi o robienie zakupów. Z badania AMP Agency wynika, że kobiety wcale nie zmieniają swoich zachowań konsumenckich i na różnych etapach swojego życia poszukują tych samych produktów. AMP Agency odkryło, że robienie zakupów jest wręcz wpisane w DNA kobiet, co znacznie ułatwia pracę marketerom. ...
Tematy: kobiety, zakupy, badania konsumentów, konsumenci -
Konsumenci i podejmowanie decyzji
01:07 18.05.2007
... konsumenckie. Wyniki badania sprowadzają się do następujących, podstawowych wniosków: 1. Konsumenci na całym świecie podejmują decyzje, korzystają z produktów i usług, a także ... decyzje znacznie szybciej niż jeszcze klika lat temu. Szybciej niż konsumenci z innych kontynentów, zajmują oni stanowisko wobec istotnych kwestii i problemów i podejmują ...
Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, konsumenci, badania konsumentów -
Sąd Najwyższy zakazuje stosowania klauzul
00:04 14.07.2006
... uczestników systemu oraz pokrycie kosztów administrowania nim przez spółkę. W praktyce, jedni uczestnicy grupy finansowali pożyczki innym jej członkom. Ci natomiast konsumenci, którzy otrzymali obiecany w umowie produkt najpóźniej - de facto sami finansowali sobie pożyczkę. Jak ustalił Urząd w trakcie postępowania administracyjnego, TeFi stosowało ...
Tematy: niedozwolone klauzule, konsumenci, umowy, interesy kosumentów -
Prawa najmłodszych
00:05 01.06.2006
... miało miejsce częściej niż raz. Ponadto dzieci przyznają się, że zdarzyło im się być lekceważąco potraktowanym przez pracowników sklepów. Młodzi konsumenci są szczególnie narażeni na negatywne konsekwencje nieznajomości reguł rynku. Tym bardziej, że rodzice i nauczyciele często sami nie mają wystarczających informacji ...
Tematy: UOKiK, konsumenci, prawa konsumentów, dzieci -
Najbardziej perspektywiczni polscy konsumenci
00:04 14.05.2006
Konsumenci w wieku 18-24 lub też osoby przed trzydziestką to segmenty klientów, które warto lepiej poznać i zadbać, aby one poznały naszą markę. ...
Tematy: profil konsumenta, profil konsumentów, konsument, konsumenci -
Yuppies - młodzi, wykształceni i dobrze zarabiający
09:45 26.04.2006
Acxiom Polska przygotował bazę tematyczną pod kątem jednej z najbardziej atrakcyjnych i ekskluzywnych grup docelowych - zestaw informacji oraz dotarcie do tzw. aktywnych, młodych i "ustawionych", czyli polskich Yuppies. Ukuty na zachodzie termin yuppie (young urban professional - młodzi, wielkomiejscy fachowcy) znajduje także swoje ...
Tematy: yuppie, yuppies, badania konsumentów, konsumenci