eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyinfluencerzy

influencerzy - wiadomości i porady tematyczne

  • Influencer marketing 2023: jak go widzą reklamodawcy?

    Influencer marketing 2023: jak go widzą reklamodawcy?

    10:24 24.08.2023

    ... Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie czynniki wywierają bardzo negatywny wpływ na rynek marketingowy? Którzy influencerzy zyskują na znaczeniu? W jaki sposób reklamodawcy nawiązują współpracę z influencerami? W jakich kanałach influencerzy przede wszystkim promują produkty i usługi? Jakie są główne cele działań z influencerami? Po ubiegłorocznym ...

    Tematy: celebryci, Instagram, TikTok, YouTube
  • To influencerzy i social media kształtują zachowania konsumentów?

    To influencerzy i social media kształtują zachowania konsumentów?

    00:44 09.07.2023

    ... się o nowej marce za pośrednictwem mediów społecznościowych. Tylko 22% odkryło nowy brand oglądając reklamy w telewizji. Influencerzy zarabiają coraz więcej Według raportu Capgemini nie ma wątpliwości - influencerzy i influencerki działając w mediach społecznościowych mają wyjątkowo silny wpływ na decyzje zakupowe w branżach: spożywczej, odzieżowej ...

    Tematy: zachowania konsumentów, zwyczaje zakupowe, oszczędności Polaków, konsumpcja
  • Dzień Ziemi: czy influencerzy angażują się w ekologię?

    Dzień Ziemi: czy influencerzy angażują się w ekologię?

    00:40 22.04.2023

    ... być dziś głośno. 22 kwietnia, czyli Międzynarodowy Dzień Ziemi, to świetna okazja, aby przyjrzeć się, ile dla ekologii robią rodzimi influencerzy. Światło na tę kwestię rzuca najnowsza odsłona badania Influence Power Index. Oto, do jakich wniosków prowadzi. Z tego tekstu dowiesz się ...

    Tematy: ochrona środowiska, zagrożenia ekologiczne, zmiany klimatu, problemy ekologiczne
  • Media społecznościowe: coraz więcej zakupów na Instagramie i TikToku

    Media społecznościowe: coraz więcej zakupów na Instagramie i TikToku

    11:34 09.03.2023

    BrandLift prezentuje wyniki badania rzucającego światło na sposób, w jaki kupują współcześni konsumenci. Okazuje się, że media społecznościowe to miejsce, w którym coraz częściej dokonujemy zakupów. Na Instagramie kupuje już blisko 43 proc. Polaków. Popularnym źródłem informacji o produktach staje się także TikTok. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: ...

    Tematy: celebryci, Instagram, TikTok, influencerzy
  • Najpopularniejsi influencerzy medyczni polskich social mediów

    Najpopularniejsi influencerzy medyczni polskich social mediów

    09:51 25.01.2023

    ... znanych twarzy zajmujących się promocją zdrowia i związanymi z tym treściami. Kim są najpopularniejsi influencerzy medyczni w naszym kraju? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza analiza Procontent Communication. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Którzy influencerzy medyczni mogą poszczycić się największą liczbą fanów? Jakiego rodzaju treści najbardziej ...

    Tematy: celebryci, Instagram, influencerzy, influencer marketing
  • Social commerce: jaki potencjał sprzedaży przez media społecznościowe?

    Social commerce: jaki potencjał sprzedaży przez media społecznościowe?

    12:42 12.01.2023

    ... śledził influencerów, aby zobaczyć, czego używają lub noszą, posty marki nadal mają silniejszy wpływ na ich procesy decyzyjne niż indywidualni influencerzy. Topowe firmy z branży mediów społecznościowych, widząc postępy w rozwoju social commerce i wyniki, jakie można dzięki tej technologii osiągnąć, nie wahają się ...

    Tematy: social commerce, e-commerce, zakupy internetowe, social selling
  • Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK

    Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK

    09:22 29.09.2022

    Prezes UOKiK przygotował rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych. Jak w prawidłowy sposób oznaczać treści komercyjne? Wyróżniliśmy różnego rodzaju współprace komercyjne, w tym autopromocję czyli reklamę marki własnej, a także prezenty czyli popularne paczki PR – wyjaśnia Tomasz Chróstny, ...

    Tematy: reklama, reklamy, reklama online, reklama w internecie
  • Influencer marketing - UOKiK chce nowych regulacji

    Influencer marketing - UOKiK chce nowych regulacji

    13:33 10.08.2022

    ... z producentem danego produktu lub usługi. Prawo konkurencji Niemniej, pomimo braku dedykowanych regulacji, na podstawie przepisów dotyczących szeroko rozumianego prawa konkurencji influencerzy już teraz mają obowiązek odpowiedniego oznaczania danego postu jako reklamy, jeśli w jakikolwiek sposób przedstawiają produkt, za którego promocję otrzymali ...

    Tematy: influencer marketing, influencer, influencerzy, kryptoreklama
  • Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji

    Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji

    11:55 24.06.2022

    ... opiniami na temat produktów czy usług zamieszczanych na swoich profilach społecznościowych, lokują zobowiązania płynące z podejmowanych przez nich kooperacji komercyjnych. Influencerzy pod lupą UOKiK Art. 16 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji w katalogu czynów nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy wymienia m.in. reklamę wprowadzającą ...

    Tematy: social media, media społecznościowe, influencerzy, reklama
  • Influencer marketing 2022: czy influencerzy nadal sprzedają?

    Influencer marketing 2022: czy influencerzy nadal sprzedają?

    10:30 21.06.2022

    ... wzrosty. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak mierzona jest efektywność współpracy z influencerami? Którzy influencerzy będą zyskiwać na znaczeniu? Jakie cele realizują firmy, współpracując z influencerami? W jakich kanałach influencerzy przede wszystkim promują produkty i usługi? Rynek influencer marketingu wrócił już do normalności po pandemii ...

    Tematy: celebryci, Instagram, TikTok, YouTube


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: