działania marketingowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Marketing treści - 7 najnowszych trendów
13:14 03.09.2014
... obraz marketingu internetowego? I jakie korzyści mogą z tego płynąć? Menedżer ds. marketingu treści – nowa rola w przedsiębiorstwie Role pracowników odpowiedzialnych za działania marketingowe w firmie przez cały czas są analizowane i zmieniane tak, aby dopasować je do nowych trendów występujących w społeczeństwie internetowym. Wraz z wzrostem ...
Tematy: marketing treści, marketing, strategia marketingowa, działania marketingowe -
Marketing bezpośredni - direct mailing
00:33 13.06.2014
... , i powiemy, jakie czynniki należy wziąć pod uwagę, decydując się na tę formę reklamy. W pojęciu marketingu bezpośredniego mieszczą się rozmaite działania reklamowe i marketingowe, a wśród nich: reklama pocztowa (adresowa i bezadresowa, choć ta ostatnia jest coraz częściej atakowana i zwalczana) telemarketing sprzedaż katalogowa reklama reakcji ...
Tematy: marketing bezpośredni, działania marketingowe, reklama mailowa, telemarketing -
Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań
00:26 01.06.2014
Rynek produktów spożywczych dla dzieci to ogromny, warty dziesiątki miliardów tort do podziału dla firm z branży FMCG. Przy rosnącym wpływie najmłodszych na decyzje zakupowe rodziców liczy się nie tyle sama cena produktu, ile jego opakowanie. Według raportu „Miliardy złotych w rękach dzieci” (z maja 2013 r.), przygotowanego przez Polski Program ...
Tematy: produkty dla dzieci, decyzje zakupowe, dzieci, działania marketingowe -
Marketing SMS skutecznym narzędziem w kampaniach firm
13:42 27.05.2014
Z badania „Komunikacja SMS w Polsce 2013 – Suplement dla biznesu”, zrealizowanego przez Platformę SerwerSMS.pl wynika, że marketing przeprowadzany za pomocą wiadomości SMS jest skutecznym narzędziem w rękach przedsiębiorstw. Aż 91,4% zbadanych firm potwierdziło jego efektywność, a 70% spośród tych, które po raz pierwszy z niego skorzystały ...
Tematy: marketing, marketing sms, działania marketingowe, marketing mobilny -
Kampania e-mail: co warto wiedzieć?
00:40 14.05.2014
... powszechności spamu, "pocztowy" marketing ma się całkiem dobrze i może doprowadzić do wielu biznesowych sukcesów. Poniżej znajdziesz kilka przydatnych wskazówek, ułatwiających działania w tym zakresie. Według badań agencji Merkle, nawet 74% konsumentów preferuje otrzymywanie komunikatów handlowych, za pomocą skrzynki e-mail. Klucz do sukcesu ...
Tematy: kampania marketingowa, kampania e-mail, e-mail marketing, wiadomości e-mail -
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
12:17 11.04.2014
Ferrero, producent przysmaków z serii Kinder, to wśród wytwórców czekolady zdecydowany lider pod względem wydatków na reklamę. Tylko w I kwartale bieżącego roku jego budżet reklamowy przekroczył 6 milionów złotych. Okazuje się jednak, że ta inwestycja nie przełożyła się na liczbę wzmianek w internecie, gdzie zdecydowanie królują Milka (Mondelez) ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama, działania marketingowe, czekolada -
Crowdmarketing nadchodzi
00:40 13.03.2014
... na wybory. Chcemy o czymś współdecydować, coś współtworzyć, a choćby i tylko zakosztować złudzenia, że tak jest. Tę siłę, która popycha nas do działania w przestrzeni społecznej, poza domeną naszego własnego egoistycznego interesu, Nietzsche nazywał wolą mocy. Każdy czasem chce coś znaczyć, nawet anonimowo. I warto ...
Tematy: crowdmarketing, crowdsourcing, działania marketingowe, strategia marketingowa -
Gamifikacja: zasady skutecznego wdrażania
10:46 11.02.2014
Gamifikacja od dobrych kilku lat święci prawdziwe triumfy, zarówno wśród start-upów, jak i dużych korporacji. Z jej mechanizmów korzysta się dziś na wielu płaszczyznach – od nowoczesnego marketingu, przez projektowanie produktu i usług, aż po zarządzanie kadrami. Polskie firmy coraz śmielej zaczynają swą przygodę na tym polu, czego najlepszym ...
Tematy: gamifikacja, marketing, działania marketingowe, zarządzanie kadrami -
Branża IT: trendy komunikacyjne
09:47 31.01.2014
... Rozmówcy uważają, iż polski rynek technologiczny dopiero wdraża profesjonalne usługi Public Affairs i w przyszłości odniesie dzięki nim wiele korzyści. Kluczowe dla działania rodzimych firm wydaje się budowanie poprawnych relacji z szeroko rozumianą administracją publiczną oraz wpływ na decyzje podejmowane na szczeblu Unii Europejskiej.
Tematy: branża it, badania przedsiębiorców, badania firm, działania marketingowe -
Program lojalnościowy dla b2b/b2c
13:51 08.01.2014
... z udziału w programie jako oczywiste i nie mają zamiaru wyrażać szczególnej wdzięczności. Program lojalnościowy jest ewidentnym przykładem promocji, która do swego skutecznego działania potrzebuje długiego okresu. Aby ocenić, czy założenia koncepcyjne się sprawdziły, potrzeba przynajmniej jednej rocznej edycji. Największe korzyści osiąga się, gdy ...
Tematy: programy lojalnościowe, program lojalnościowy, b2b, b2c
Podobne tematy:
- rynek pracy
- rynek nieruchomości
- nowe mieszkania
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- podatek VAT
- e-commerce
- deweloperzy
- nowe mieszkania od deweloperów
- nowe technologie
- inwestowanie pieniędzy
- zakupy online
- media
- ochrona konsumentów
- rekrutacja pracowników
- koronawirus
- sztuczna inteligencja
- źródła przychodów podatkowych
- handel
- sklepy internetowe