-
Zakupy online: ważna jakość produktów i oszczędność czasu
00:22 14.03.2013
... kluczowym czynnikiem towarzyszącym decyzjom zakupowym Polaków, coraz większą rolę odgrywa jakość i oszczędność. Wskazuje na nie już co piąty internauta - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Gemiusa i e-Commerce Polska. W badaniu wzięło udział 1,5 tys. internautów. Wyniki pokazują, że największą wagę do wysokiej jakości produktów ...
Tematy: preferencje konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów -
Marketing mobilny rozczarowuje
11:59 05.12.2012
... eksponowanych w Internecie jest to 36%, dla reklam prasowych – 47%, a dla telewizyjnych – 51%. Nieco bardziej optymistycznym dla marketerów wynikiem badania jest to, że 38% konsumentów deklarowało chęć udostępniania danych o swojej lokalizacji w zamian za bardziej dopasowane usługi i oferty, rezygnując z własnej prywatności w zamian za użyteczne ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, marketing mobilny, reklama mobilna -
Najpopularniejsze telewizory XI 2012
13:21 30.11.2012
Rok 2012 upłynął pod znakiem Mistrzostw Europy w piłce nożnej, które odbyły się na boiskach Polski i Ukrainy. Tylko część Polaków mecze obejrzało na stadionach. Pozostali skorzystali z licznych stref kibiców, ale jednak najwięcej kibiców mecze obejrzało na własnych telewizorach. Serwis Ceneo.pl sprawdził przed mistrzostwami jak wzrosło ...
Tematy: badania konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy Polaków, sprzęt RTV -
Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny
09:59 29.11.2012
Jak wynika z badania, które na zlecenie firmy Verint przeprowadzono wśród ponad 7000 konsumentów z 6 krajów, klienci są niezadowoleni i poirytowani z powodu negatywnych doświadczeń w zakresie obsługi ze strony przedsiębiorstw. Celem badania była analiza opinii klientów na temat jakości obsługi oferowanej przez przedsiębiorstwa z pięciu branż ( ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Sprzęt elektroniczny na wakacje 2012
12:36 11.07.2012
Od kilku dni mamy kalendarzowe lato, zatem sezon wakacyjnych podróży oficjalnie został otwarty. Z tej okazji Skąpiec.pl przygotował raport specjalny "Elektronika na wakacje". Raport poświęcony został m.in. aparatom i kamerom cyfrowym oraz nawigacjom GPS, czyli sprzętowi, który statystyczny polski turysta najczęściej zabiera ze sobą na urlop. ...
Tematy: preferencje zakupowe, decyzje zakupowe, badania internautów, badania konsumentów -
Codzienne zakupy według Polaków
11:26 13.06.2012
... – wszak zakupy to nie tylko obowiązek, ale i przyjemność. Informacje o badaniu Raport „ODIDO – Rodzinne zakupy za rogiem” został opracowany na podstawie badania Omnibus na reprezentatywnej grupie Polaków (n=968), kwiecień 2012 r.
Tematy: preferencje zakupowe, decyzje zakupowe, badania internautów, badania konsumentów -
Polacy a konkursy konsumenckie
00:20 22.05.2012
... biorą w nich udział to chcą wygrywać pieniądze - tak wynika z badania przeprowadzonego przez On Board PR Ecco Network. Pomimo wzrostu liczby osób biorących ... podczas gdy konkursy wirtualne stosunkowo niedawno wprowadzone na rynek są jak pokazują badania dla wielu grup wiekowych swoistą abstrakcję - wyjaśnia Tomasz Lis z On Board Public Relations ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, badanie opinii społecznej, zwyczaje konsumentów -
Polscy konsumenci a programy lojalnościowe
12:35 14.05.2012
... ich do brania udziału w konsumenckich programach lojalnościowych - tak wynika z badania przeprowadzonego przez On Board PR Ecco Network. Program lojalnościowy jako długotrwała ... odbiorców. Liczą się konkretne korzyści najlepiej wg zasady pay back. Badania również potwierdziły, iż im starsza grupa docelowa tym trudniej ją przekonać do udziału ...
Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, lojalność klientów, badania konsumentów -
Najciekawsze trendy konsumenckie
11:16 27.04.2012
Praca nad trendami konsumenckimi, to proces, który nigdy się nie kończy i trudno tu o ostateczne podsumowania. Nie mniej postanowiliśmy opisać zjawiska, które wydają się nam obecnie dominujące i dobrze charakteryzują zarówno konsumenta globalnego jak i polskiego. Millward Brown SMG/KRC i The Futures Co. połączyły swe doświadczenia i zasoby, aby ...
Tematy: trendy konsumenckie, badania konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy Polaków -
Obsługa klienta: zawody męskie i kobiece
00:15 22.04.2012
... raport z badania Programu Jakość Obsługi. Kobieta-mechanik? Nie, dziękuję Warsztat samochodowy, salon motoryzacyjny, sklepy AGD RTV, komputerowe czy banki i firmy ubezpieczeniowe to miejsca, gdzie niechętnie korzystamy z obsługi kobiet. Wyniki badania Programu Jakość Obsługi www.jakoscobslugi.pl, w którym wzięło udział 2 tys. konsumentów z całej ...
Tematy: zawody kobiece, zawody męskie, kobiety na rynku pracy, badania konsumentów