reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak AI Act wpłynie na rynek reklamy internetowej?
12:04 27.06.2024
AI Act, czyli Akt w sprawie sztucznej inteligencji, to pierwsze na świecie tak kompleksowe przepisy dotyczące AI, przyjęte niedawno w Unii Europejskiej. Rozporządzenie dotyczy zarówno przedsiębiorstw, jak i osób fizycznych wykorzystujących AI. Najszersze i najbardziej praktyczne zastosowanie nowe przepisy znajdą w stosunku do dwóch grup: dostawców ...
Tematy: AI Act, AI, sztuczna inteligencja, reklama internetowa -
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
10:16 14.06.2024
Pojawiły się wyniki najnowszego, comiesięcznego badania gemiusAdReal, które tradycyjnie już bierze pod lupę sytuację panującą na rodzimym rynku reklamy internetowej, telewizyjnej oraz radiowej. Ostatnie opracowanie wskazuje m.in., że maju wszystkie z analizowanych kanałów reklamowych zdominowała jedna branża. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
11:00 04.06.2024
... r. w wysokości 4,5 proc. Ponad 90 proc. tego segmentu online stanowi reklama display, której wzrost oszacowaliśmy na 4,3 proc. Motorem wzrostu ... wzrosły inwestycje reklamowe we wszystkich mediach z wyjątkiem prasy. Reklama zewnętrzna oraz kino rosły w tempie blisko trzydziestoprocentowym. Reklama wideo, obejmująca od najnowszej edycji Raportu prócz ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Jak reklamy wpływają na dzieci i czy możemy je chronić?
00:21 01.06.2024
... wyskakujących okienek, czy ukrytych postów sponsorowane na ulubionych kontach w mediach społecznościowych. Dzieci również nie są wolne od tego wpływu. Ponieważ reklama może być potężnym narzędziem dla firm, jej negatywny wpływ na młode umysły jest często niedoceniany i pomijany. Badania pokazują, że ze ...
Tematy: reklama, reklamy, dzieci, reklamy dla dzieci -
Reklama online pobiła nowy rekord
10:45 10.05.2024
... , że jego ogólny obraz nie ulega istotnym zmianom. Dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display oraz wideo) pozyskująca 44% udziału. Jej dynamika ... ), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK Digitree Group, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
13:04 23.04.2024
Są już wyniki cyklicznego badania gemiusAdReal, które co miesiąc poddaje analizie rodzimy rynek reklamy w internecie, telewizji i radio. Ostatnie opracowanie wskazuje m.in., że w marcu 2024 roku w sieci i radio najaktywniejsza reklamowo okazała się branża handlowa, a w telewizji brylował z kolei sektor farmaceutyczny. Z tego tekstu dowiesz się m. ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
10:22 20.03.2024
Pojawiły się wyniki ostatniej odsłony badania gemiusAdReal, cyklicznie analizującego rynek reklamy w internecie, telewizji i radio wynika. Najnowsze opracowanie dowodzi, że w lutym 2024 roku - podobnie zresztą jak miesiąc wcześniej - w sieci i radio najaktywniejsze reklamowo były marki z branży "Trade", a w telewizji - "Pharmaceuticals". Z tego ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
00:50 25.02.2024
... internetu w rynku reklamy wzrósł do 44,2%, a różnica między udziałem internetu a telewizji wyniosła 5,3 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,4%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,2%, a reklama display odnotowała natomiast niewielki wzrost, o 0,6%. W okresie od stycznia do grudnia 2023 r. 66% adkontaktów wygenerowanych przez ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama telewizyjna -
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
00:35 15.02.2024
Z najnowszego badania gemiusAdReal, analizującego rynek reklamy w internecie, telewizji i radio wynika, że w styczniu 2024 roku w internecie i radio najaktywniejsze reklamowo były marki z branży "Trade", a w telewizji - "Pharmaceuticals". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jacy reklamodawcy byli najbardziej aktywni w internecie? Kto najwięcej wydał ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji -
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
00:35 10.02.2024
... wiąże się to z efektywnym wykorzystaniem budżetu, dla odbiorcy reklamy – z poczuciem satysfakcji z jej obejrzenia (spersonalizowana reklama odpowiada na rzeczywiste potrzeby). Korzyści odniosą też wydawcy, gdyż reklama nie będzie już niechcianym dodatkiem do właściwej konsumpcji treści. AI w kampaniach performance Według raportu w pierwszej ...
Tematy: reklama cyfrowa, reklama online, reklama internetowa, marketing cyfrowy
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- sztuczna inteligencja
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- biura podróży
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei