-
Marketing etniczny: jakie korzyści płyną z segmentacji klientów?
... strategia marketingowa dla każdej firmy, życie przedsiębiorstwa byłoby pewnie mniej skomplikowane. Rzeczywistość jednak wyraźnie ... różne grupy, aby stworzyć najbardziej odpowiedni przekaz dla każdego, indywidualnego rynku. Wiek, lokalizacja geograficzna, płeć czy zainteresowania to pierwsze co należy segmentować, i dziś jest to już niemal standardem. ...
-
Dywersyfikacja portfela inwestycyjnego jako ochrona kapitału
... badanym 18-letnim okresie ostatnia strategia dała niższą zmienność wartości niż strategia najlepszej klasy aktywów oraz wyższy zwrot niż strategia najgorszej klasy aktywów. W tym ... gospodarczego w USA z resztą świata, a zwłaszcza rynkami wschodzącymi, dywersyfikacja geograficzna portfela zyskuje na znaczeniu jak nigdy dotąd. Chociaż inwestycje ...
-
Szara strefa a wyroby akcyzowe 2010
... Niemcami) i rosnącą atrakcyjnością rynku polskiego dla osób i grup zajmujących się przemytem. Analiza geograficzna nielegalnego handlu wyrobami tytoniowymi w Polsce wskazuje na duży potencjał ... z 25% w 2005 r. do 7% w 2008 r. Prezentowane przykłady pokazują, iż aktywna strategia walki z szarą strefą jako uzupełnienia polityki wysokiej akcyzy może w ...
-
Jak inwestować w 2018 r.?
... wybranych walutach obcych. Możliwość zabezpieczenia ryzyka walutowego i stopy procentowej. Strategia TMS Innowacji I Technologii Przygotowana dla inwestorów, którzy chcą uczestniczyć w ... osiąganiem wysokich marż, przekładających się na stały wzrost wyników finansowych. Dywersyfikacja geograficzna pozwala na udział w globalnych trendach rynkowych, co ...
-
Bessa na rynku: gdzie inwestować?
... pokrycia straty określonej wysokości procentowej potrzebne jest wypracowanie wyższego zysku. Strategia polegająca na „brnięciu” w straty w nadziei na ich odrobienie ... , surowce, waluty. W obrębie poszczególnych klas aktywów potrzebna jest z kolei dywersyfikacja geograficzna, sektorowa oraz segmentowa. O tym, jakie korzyści z niej płyną można było się ...
-
Sprzedaż firmy: podstawowe know-how
... prospektu jest następująca: dane ogólne: rodzaj przedsiębiorstwa, strategia, wiek – dotychczasowy rozwój, trendy rynkowe, produkt/produkty: specyfikacja techniczna ... (wartościowo, ilościowo), wzrost rynku i czynniki wzrostu, segmentacja rynku (np. geograficzna, funkcjonalna), identyfikacja klientów i relacje z klientami, kanały dystrybucji, udziały w ...
-
Segmentacja klientów
... do ilości i charakteru tych grup. Popularne metody segmentowania to: geograficzna - region klienta, punkt, w którym kupuje najczęściej lub z największą marżą, demograficzna - wiek, ... Tyle że tytułów prasowych, stacji i stron w sieci mamy… wiele. Inna będzie komunikacja i strategia do segmentu osób młodych, inna do emerytów, inna do potencjalnych ...
-
Polska liderem usług biznesowych
... na rzecz podnoszenia atrakcyjności inwestycyjnej Polski. Stabilność polityczna czy bliskość kulturowa i geograficzna są bez wątpienia atutami Polski, jednak inne kraje walczą ... pozyskiwania inwestycji. To właśnie atrakcyjna polityka inwestycyjna, przemyślania strategia marketingowa i globalna ofensywa promocyjna sprawia, że Egipt ponownie wraca na ...
-
Murapol buduje nowe mieszkania w Gliwicach i Wrocławiu
... budów w czwartym kwartale br., zaś przekazanie mieszkań nabywcom nastąpi w pierwszym kwartale 2020 r. – Dywersyfikacja geograficzna działalności i obecność zarówno w głównych krajowych lokalizacjach, jak i na rynkach regionalnych to strategia, która sprawdza się u nas od wielu lat. Jako jeden z nielicznych ogólnopolskich deweloperów mieszkaniowych ...
-
Niewłaściwa polityka migracyjna obniży PKB?
... często), stanowiliśmy przez długi czas naturalne państwo pierwszego wyboru. Bliskość geograficzna, wyższy poziom rozwoju gospodarczego (a więc i wyższe wynagrodzenia), w końcu brak ... Europejskiej, przygotowanych do podjęcia pracy w ich kraju. Strategia polega na sprowadzaniu ludzi o potrzebnych w gospodarce kwalifikacjach, stworzeniu szybkiej ...