-
Czy eko marketing ma sens? Polacy wątpią w jego szczerość
... . Zdaniem ponad połowy respondentów w swojej promocji do ekologii nawiązuje branża napojów i wody (odnotowano istotny wzrost – 54 proc. vs. 38 proc. wskazań). Zdaniem 44 proc. uczestników EKOBAROMETRU takie treści w działaniach marketingowych wykorzystuje również sektor produktów dla dzieci (33 proc. – pomiar I), 43 proc. wskazuje ...
-
Q-commerce: nadchodzi darmowa dostawa do 2.00 w nocy
... ? Quick commerce czyli segment ekspresowych dostaw podstawowych produktów spożywczych, napojów, słodyczy, chemii gospodarczej czy kosmetyków do klientów to format, który robi teraz ... 6 lat wartość sprzedaży przez internet wzrośnie w Polsce dwukrotnie. Prognozy wskazują, że sektor e-comerce ma przed sobą okres regularnego wzrostu. W naszym kraju ...
-
Handel online stanowi już 15 proc. wszystkich zakupów w regionie CEE
... kategorii produktów, ale w ostatnich 5 latach najszybciej urosła sprzedaż żywności i napojów. Jej udział w całym sektorze e-commerce był wcześniej znikomy, a na koniec ... stacjonarnych. Pomijając rok 2020, w którym rynek w największym stopniu mierzył się z lockdownami, sektor cały czas się rozwijał. Przetrwał najgorszy okres, a wysokie statystyki ...
-
Polacy wciąż piją i palą. Branża tytoniowa i alkoholowa zmniejszają zaległości
... się na poprawę kondycji finansowej firm produkujących papierosy i podgrzewacze tytoniu, a tym samym wpływów do państwowej kasy. Z każdym rokiem polski sektor tytoniowy rośnie w siłę, stając się największym eksporterem wyrobów nikotynowych na świecie[4]. [1] https://www.cenynaswiecie.pl/porownanie-ceny-papierosow-na-swiecie,27/ [2]https://gis.gov ...
-
Konsumenci wierzą w zrównoważony rozwój, ale są bariery
... się przedsiębiorstwa w większości sektorów, w tym takich jak branża spożywcza, produkcja napojów, handel detaliczny, AGD, technologia, turystyka, dobra luksusowe, meble, moda, ... doskonale orientują się, na czym powinien skoncentrować się każdy sektor, w związku z czym powinny opracować strategie zrównoważonego rozwoju z uwzględnieniem tych przekonań. ...
-
Producenci wódki i wina zmniejszają zadłużenie
... od ponad 20 lat, bo już ponad 39-procentowy udział w strukturze spożycia napojów alkoholowych. Zmiana preferencji przekłada się na jakość rozliczeń z dostawcami i bankami. Z ... Co więcej, do utrzymywania stabilnej sytuacji finansowej przyczynia się także to, że sektor jest dość mocno zdywersyfikowany i nie ogranicza się wyłącznie do produkcji ...
-
Spożycie piwa spada, zaległości browarów rosną
... proc. Nadmiernie zadłużony jest 1 na 10 sprzedawców (4725Z Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach), co w efekcie oznacza, że średnie ... i ekonomicznej – dodaje. Bez wątpienia browarnictwo to zakorzeniony w tradycji i ważny sektor polskiej gospodarki. Najstarszy browar w Polsce warzy piwo od ...
-
Apple najcenniejszą marką świata 2025
... dbałość o zdrowie i dobre samopoczucie, m.in. zwiększając konsumpcję napojów o niskiej lub zerowej zawartości alkoholu. Fragmentacja rodzajów mocnych alkoholi oraz piwa rzemieślniczego (kraftowego) również osłabia udział rynkowy tradycyjnych marek funkcjonujących w tym segmencie. Sektor dóbr luksusowych jest jednym z niewielu, które rosły w okresie ...