-
Eco-Vital Sp. z o.o. Sp. k. naruszał prawa konsumentów
Odstąpienie od umowy – 500 zł, zwrot produktów tylko osobiście, nieinformowanie o możliwości rezygnacji z zawartej umowy – to niedozwolone działania Eco-Vital Sp. z o.o. Sp. k., które utrudniały konsumentom egzekwowanie ich praw. Kara nałożona na spółkę wyniosła prawie 200 tys. zł. Poznańska spółka Eco-Vital Sp. z o.o. Sp. k. sprzedaje m.in. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 25/2015
Największą zaletą odchodzącego ministra skarbu była jego odwaga w podejmowaniu strategicznych decyzji – uważa Dominik Smyrgała z Collegium Civitas. Dzięki niej – mimo krótkiej kadencji – Włodzimierz Karpiński rozwiązał kilka problemów polskiej energetyki oraz osłonił gospodarkę przed niektórymi skutkami konfliktu z Rosją. Według Eurostat-u Polska ...
-
Polacy i suplementy diety
Suplementy diety cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Popularność zyskują zwłaszcza te, które w pozytywny sposób mają przełożyć się na nasz wygląd - z analizy przeprowadzonej przez Okazje.info wynika, że najczęściej kupujemy specyfiki mające polepszyć kondycję włosów i paznokci oraz te, których zadaniem jest wspomaganie odchudzania. Wśród ...
-
Krynica Vitamin S.A. debiutuje na GPW
16 grudnia spółka KRYNICA VITAMIN S.A. zadebiutowała na GPW. Jest to 484 spółka notowana na Głównym Rynku oraz 27 debiut na tym rynku w 2015 roku. Działalność firmy koncentruje się na produkcji napojów dla marek własnych oraz ich usługowym rozlewie. O spółce Krynica Vitamin S.A. Grupa rozpoczęła działalność w roku 1993 jako dystrybutor odżywek ...
-
Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid
To już ósmy rok rynkowej egzystencji tego auta. Suzuki Vitara drugiej generacji wciąż cieszy się dużym zainteresowaniem. Japoński producent postanowił nawet rozszerzyć ofertę modelu o wersję hybrydową. Czy ma ona sens? Z perspektywy trendów – na pewno tak. Ekologiczne lobby robi swoje. Elektryfikacja gam jest dziś standardem i nic nie wskazuje na ...
-
Piątnica najczęściej wybieraną przez Polaków marką FMCG
Tegoroczny ranking Brand Footprint, przygotowany przez firmę badawczą YouGov oraz redakcję magazynu Handel i portalu HandelExtra, zdominowali producenci nabiału. Najczęściej wybieraną przez Polaków marką FMCG została Piątnica. Kolejne miejsca na podium zajęły Mlekovita oraz Mlekpol. Tytuł Najszybciej Rosnącej Marki przypadł Oshee, a Marki ...
1 2