-
Zakupy na raty popularniejsze niż przed pandemią. Dlaczego?
... od spotów telewizyjnych, poprzez smsy, newslettery, po promocję w social mediach. Z obserwacji BIK wynika, że niektóre z tych działań muszą przynosić pożądane skutki. ... na raty ankietowani wymieniali także sprzęt do aktywnego wypoczynku, odzież, obuwie, kosmetyki, a nawet produkty spożywcze. Artykuły AGD w większości kupowały osoby z małych miast do ...
-
10 trendów w e-commerce w 2021 roku
... sprzedaży, zazwyczaj nieodzowne jest posiadanie silnej marki osobistej, którą obecnie buduje się głównie w mediach społecznościowych. Toteż zwrot twórców do internetu mocno wiąże się z innym trendem jakim jest ... wody do firm i coraz częściej przy dietach pudełkowych. Będą pojawiały się abonamenty na kosmetyki, artykuły spożywcze, czy ubrania - ...
-
Piractwo i podróbki ciągle w modzie
... 17%), a w dalszej kolejności obuwie (14%), urządzenia elektroniczne (13%) oraz artykuły higieniczne, kosmetyki, wyroby do higieny osobistej i perfumy (12%). Jednak młodzi są także ... Do korzystania z nich używano głównie specjalnych stron internetowych, aplikacji i kanałów w mediach społecznościowych. W świetle tych nowych wyników dyrektor wykonawczy ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... odzież i obuwie (takie zakupy zadeklarowało 46% korzystających z social commerce), kosmetyki i perfumy (31%), książki, płyty i filmy (26%), artykuły dziecięce i zabawki (22%) ... kanału sprzedaży w e-commerce. W ślad za zainteresowaniem konsumentów zakupami w mediach społecznościowych, rozwija się również rynek płatności, który coraz śmielej wchodzi ...
-
Nominacje w II Edycji konkursu Kobieta e-commerce 2023. Głosuj na swoją kandydatkę!
... stronach internetowych, a ponadto sklepy internetowe oferujące m.in. ekologiczną żywność, kosmetyki naturalne, modę cyrkularną, edukacyjne gry planszowe czy plannery ... pracą zawodową oraz influencerki koncentrujące się na rozwijaniu swoich kanałów w social mediach i w ten sposób wspierają rozwój sprzedaży online. Głosowanie Internautów trwa od ...
Tematy: kobiety w biznesie, Kobieta e-commerce -
Film "Barbie". Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności
... z różnych branż – począwszy od producenta butów Crocs po profesjonalne kosmetyki MAC. Wszystkie znalazły wspólny mianownik w różowej narracji Barbie – tłumaczy Alexander Kubicki, ... Mattel sprytnie połączyła punkty między filmem, kampaniami w mediach społecznościowych, promocjami w sklepach stacjonarnych i internetowych, tworząc spójną i ...
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
... na zakupy już z myślą o świętach - według raportów firm badawczych elektronika użytkowa i kosmetyki są najczęściej wybieranymi prezentami na Boże Narodzenie. Decyzje zakupowe podejmuje ... Media Expert z ponad 8 mld kontaktów reklamowych we wszystkich mediach. Drugie miejsce należało do marki Allegro, jednak tutaj liczba kontaktów reklamowych ...
1 2