-
Telekomy a reklama radiowa 2011
... całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. - 164 mln zł - przeznaczone było na reklamę radiową, ale ... , krótkie terminy realizacji kampanii i niski koszt dotarcia. Istotny jest też brak tzw. bariery wejścia ze względu na niski koszt produkcji reklam.
-
Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w swoich kampaniach. Na tak dużą dynamikę przychodów reklamowych radia ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2012
... 65% obrotów reklamowych branży, co mniej więcej odpowiada proporcjom w roku 2011. Czy będzie lepiej? Z danych firm monitorujących rynek sprzedaży farmaceutyków wynika, ze sprzedaż w ... medium w tym segmencie, czyli radia. Radio skumulowało ponad 22% budżetów w całym 2011 roku, a w pierwszym półroczu 2012 było to już ponad 26%. Analizując wydatki w ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
Branża motoryzacja odczuwa skutki kryzysu i utrzymuje wydatki na reklamę na poziomie sprzed roku. Po pierwszych 3 kwartałach br. całkowite wydatki na reklamę branży zamknęły się kwotą prawie 788 mln zł (dane cennikowe). Oznacza to, że średni koszt reklamy jednego, sprzedanego auta wśród największych reklamodawców (Toyota, Skoda, Renault) wyniósł 4 ...
-
Zgoda na przesyłanie informacji handlowej pocztą elektroniczną
... danego konta pocztowego będzie mogła aktywować wysyłanie reklam. Można też wysłać do potencjalnego klienta prośbę ... wolny zawód. Jest to zarówno wiadomość zawierająca cennik lub wykaz oferowanych towarów czy usług, jak i ... informacja handlowa będzie dotyczyć (np. oferty biura podróży na 2011 r.). Nie wolno natomiast podawać szczegółów dotyczących np. ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
... 27,2 mln zł, co stanowi 113% wzrostu w stosunku do roku poprzedniego. Firma od 2011 roku prowadzi ogólnopolską komunikację TV (przeznaczając na nią ponad 60% SoS). ... liczących się graczy wykazało się RWE które zredukowało budżet mediowy z ponad 5 mln zł (cennikowo) w 2011 roku do kilkudziesięciu tysięcy złotych w 2012 roku. W przypadku tej firmy ...