Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?
2025-07-16 00:15
Lojalność klientów to dziś efekt jakości, obsługi i wygody, a nie tylko ceny. Z badania PolCard from Fiserv wynika, że 91% Polaków najczęściej wraca tam, gdzie jakość produktów i usług jest wysoka. Cena znalazła się dopiero na drugim miejscu. Coraz większe znaczenie mają również nowoczesne formy płatności i usługi ... Przejdź do artykułu ›
3 / 3
Polecamy:
3 / 3
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?