Która reklama wideo przykuwa uwagę?
2017-06-13 14:42
Internetowa reklama wideo stała się popularną formą promocji. Analiza firmy Gemius pokazuje, że spoty emitowane przez sektor handlowy obejrzała ponad połowa polskich internautów. Największej ilości wyświetleń doczekały się materiały promujące sieć Ikea, Zalando oraz Lidla. Najczęściej oglądano je na Facebooku, YouTubie i w ... Przejdź do artykułu ›
3 / 3
3 / 3
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?