Smartfon vs komputer: jak robimy zakupy w sieci?
2015-05-14 00:26
Czy klient robiący zakupy przez komórkę jest mniej awanturujący się niż "zwykły" klient internetowy? Tego z raportu mShopper niestety się nie dowiemy. Zyskamy jednak inne, interesujące informacje, na podstawie których będziemy mogli m.in. stwierdzić, że profile klientów e-commerce i m-commerce aż tak bardzo się nie różnią. Przejdź do artykułu ›
4 / 4
4 / 4
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?