Lufthansa: samoloty z Internetem
2005-04-03 20:40
Przeczytaj także: Lataj i zyskuj. Programy lojalnościowe dla biznesu
Lufthansa była pierwszą linią lotniczą na świecie, która wiosną 2004 r. zaoferowała swoim pasażerom możliwość surfowania w Internecie w czasie rejsowego lotu na wysokości przelotowej. System Lufthansa FlyNet, w połączeniu z usługami świadczonymi przez firmę Connexion by Boeing pozwala na nieograniczony dostęp do Internetu w czasie lotu za pomocą laptopa i innych przenośnych terminali (bezprzewodowa sieć lokalna LAN -WLAN).Korzystając z połączenia satelitarnego udostępnianego przez firmę Connexion by Boeing, pasażerowie Lufthansy mogą surfować w sieci, wysyłać pocztą elektroniczną wiadomości z załącznikami i nawiązywać bezpieczne połączenia z Internetem lub firmowym serwerem poczty elektronicznej, pozwalające na transmisję danych za pośrednictwem wirtualnej sieci Virtual Private Network (VPN).
Pasażerowie mają również dostęp do bezpłatnego pokładowego portalu internetowego FlyNet, zawierającego ponad tysiąc stron stale aktualizowanych wiadomości, prognoz pogody oraz informacji turystycznych i obyczajowych. Portal umożliwia również dokonywanie zakupów oraz zawiera informacje na temat programu częstego latania Lufthansy – Miles & More.
Przewoźnik oferuje również usługę odprawy za pomocą telefonu komórkowego. Pasażerowie Lufthansy posiadający bilety elektroniczne mogą korzystać z odprawy za pomocą telefonów komórkowych z dostępem do Internetu (WAP).
![Ceny Internetu stacjonarnego XII 2012 [© yanlev - Fotolia.com] Ceny Internetu stacjonarnego XII 2012](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/uslugi-internetowe/Ceny-Internetu-stacjonarnego-XII-2012-110966-150x100crop.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
KLM wprowadza taryfę "basic" bez bagażu podręcznego - podróż tylko z małą torbą pod fotel
-
Pokolenie Z w pracy: jak różnią się priorytety i oczekiwania młodych pracowników w Polsce