eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Usługa powszechna TP SA 2006-2009

Usługa powszechna TP SA 2006-2009

2010-05-05 10:44

Przeczytaj także: Usługa powszechna TP SA w 2009


Podsumowując realizację przez TP usługi powszechnej, UKE stwierdza, że na koniec 2009 r.:

Spółka wywiązała się z obowiązku:
  • oferowania różnych pakietów cenowych;
  • oferowania pakietu podstawowego, z zastrzeżeniem niespełniania przez ten plan obowiązku przystępności cenowej;
  • oferowania od dnia 1 czerwca 2008 r. pakietu specjalnego;
  • zapewnienia minimalnej liczby aparatów publicznych na terenie całego kraju i w skali kraju realizacji obowiązku fizycznej dostępności usług świadczonych za pomocą PAS;
  • uruchomienia z końcem 2007 r. w zasadzie pełnej obsługi OBN;
  • wydawania od 2007 r. OSA;
  • zapewnienia osobom niepełnosprawnym udogodnień, z zastrzeżeniem niedostatecznego informowania osób niepełnosprawnych o ulgach i udogodnieniach stosowanych przez Spółkę;
  • oferowania udogodnień i usług dodatkowych względem usługi powszechnej.
Spółka nie wywiązała się w pełni z obowiązku:
  • zapewnienia fizycznej dostępności usługi na terenie całego kraju (brak realizacji wskaźnika dostępności - czas oczekiwania na przyłączenie do sieci) - należy jednak zauważyć, że ta sytuacja z roku na rok ulega poprawie. Jednym z czynników powodujących korzystną zmianę tej sytuacji będzie realizacja przez TP zobowiązań w zakresie budowy nowej, jak również modernizację istniejącej infrastruktury;
  • zapewnienia odpowiedniej jakości usługi w zakresie sprawności łącza abonenckiego (brak realizacji wskaźników: liczby uszkodzeń przypadających na 100 łączy abonenckich i czasu usunięcia uszkodzenia na łączu dostępowym, a tym samym brak realizacji utrzymania łącza w gotowości do świadczenia usługi o odpowiedniej jakości);
  • zapewnienia w zakresie usługi OBN:
    • wszystkim użytkownikom publicznych sieci telefonicznych dostępu do usługi OBN za taką samą opłatę;
    • wszystkim użytkownikom publicznych sieci telefonicznych informacji głosowej o wysokości opłaty za połączenie - TP realizuje ten obowiązek jedynie własnym abonentom.

Do pobrania:

poprzednia  

1 2

Wskaźnik optymizmu IV 2010

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: