Wyniki Megapanel I 2010
2010-03-29 11:04

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych wg zasięgu miesięcznego © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Wyniki Megapanel XII 2009
Wraz z publikacją styczniowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius wprowadzone zostały zapowiadane zmiany w sposobie prezentacji danych. Polegają one na dodaniu trzech nowych wskaźników oglądalności (plików cookies z Polski, plików cookies zagranicznych oraz ich sumy) oraz, w przypadku witryn nieaudytowanych, podawaniu jedynie podstawowych parametrów, takich jak liczba użytkowników (real users), zasięg czy współoglądalność.W związku z tym zmianie uległy następujące zestawienia:
- "Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych według miesięcznej liczby odsłon" zmieniono na "Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych w całości lub częściowo objętych audytem site-centric według miesięcznej liczby odsłon"
- "Ranking witryn i witryn niezgrupowanych według miesięcznego czasu zmieniono" na "Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych w całości lub częściowo objętych audytem site-centric według miesięcznego czasu"
W związku z tym Gemius SA i PBI prezentują dodatkowo od stycznia ranking TOP-20 aplikacji objętych badaniem (komunikatory, aplikacje desktopowe, odtwarzacze multimedialne, czytniki rss) według zasięgu.
fot. mat. prasowe
Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych wg zasięgu miesięcznego
Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych wg zasięgu miesięcznego
W styczniu uwagę przykuwa końcówka zestawienia, gdzie Grupie Money.pl udało się przeskoczył o 4 oczka w górę (z miejsca 19 w grudniu na 15 w styczniu), a także gdzie pojawiła się nowa jest witryna niezgrupowana - facebook.com na miejscu 19.
fot. mat. prasowe
Ranking domen wg zasięgu miesięcznego
Ranking domen wg zasięgu miesięcznego

oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Wizz Air wraca do Modlina i uruchomi 11 nowych tras do 8 krajów
-
Nowa aplikacja Koszyk Zakupowy: sprawdź, gdzie zrobisz taniej zakupy spożywcze w największych sieciach
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads