Czatuj w mBanku
2002-12-16 17:11
Przeczytaj także: Phishing w mBanku
mCzat stanowi uzupełnienie dotychczasowych kanałów komunikacji: Internetu, mLinii, usługi SMS i WAP. Ułatwia 24-godzinny kontakt z bankiem a także poszerza możliwości komunikacyjne oferowane przez typowe bankowe Call Center.Przy wykorzystaniu mCzatu pracownicy banku doradzają i informują użytkowników o wszystkich aspektach oferty wirtualnego mBanku.
Aby skorzystać z mCzatu nie trzeba być klientem mBanku oraz rejestrować się w żadnym systemie. Wystarczy odwiedzić serwis internetowy www.mbank.com.pl/mczat/.
mCzat jako internetowy kanał komunikacji jest dostępny z każdego miejsca na świecie w formule 365/7/24.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Nowa aplikacja Koszyk Zakupowy: sprawdź, gdzie zrobisz taniej zakupy spożywcze w największych sieciach
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?