Megapanel: serwisy tematyczne V 2009
2009-08-04 12:49
Przeczytaj także: Megapanel: serwisy tematyczne IV 2009
WYSZUKIWARKI I KATALOGINowa kategoria została całkowicie zdominowana przez przez Grupę Google, która może pochwalić się liczbą użytkowników wynoszącą ponad 15 mln, liczbą odsłon na poziomie 3 mld oraz zasięgiem 92,21 proc. Drugim z kolei narzędziem wyszukiwawczym wykorzystywanym przez internautów najczęściej jest wyszukiwarka pf.pl z zasięgiem wynoszącym 20,72 proc. Trzecie miejsce natomiast zajęła witryna pkt.pl z zasięgiem 18,36 proc. Na pozostałych miejscach znajduje się Onet.pl, WP.pl, baza firm yellowpages.pl oraz firmy.net. Na ostatnim dwudziestym miejscu uplasowała się Grupa Gazeta.pl z zasięgiem wynoszącym niespełna 2 proc.
fot. mat. prasowe
Liczebność próby: N=18 292. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2010
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2009
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2009
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2009
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2009
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2009
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2009
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2009
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2009