Nowa odsłona Internet Designers
2004-01-30 01:57
"Przekształcenie okazało się bardzo owocne dla Internet Designers" - mówi Marek Lose, prezes ID - "Pozwoliło nam, jako agencji interaktywnej, skupić się na projektach marketingowych, lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów w tym zakresie, poszerzyć naszą ofertę w obszarze projektowania stron WWW, multimediów czy technologii mobilnych.
Agencja w 2003 roku pozyskała kilku kluczowych klientów m.in.
Beiersdorf-Lechia i General Motors Polska. Jednocześnie coraz większa liczba klientów obsługiwanych w Warszawie skłoniła nas do otworzenia biura w stolicy."
Koncentrację ID na marketingu interaktywnym podkreśla także niedawne przystąpienie do Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) i zaangażowanie się w projekty realizowane przez to Stowarzyszenie.
"Chcemy wykorzystać nasz potencjał i doświadczenie w rozwijaniu rynku usług interaktywnych w Polsce." - dodaje Marek Lose.
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl