Ruch internetowy pod kontrolą
2003-10-24 00:09
Przeczytaj także: Ukryte koszty wolnego Internetu - jak firmy tracą na słabym Internecie?
OrangeReporter 1.0 umożliwia na bieżąco monitorowanie danych pobieranych z Internetu i wysyłanych pocztą elektroniczną, jak również ułatwia zarządzanie dostępem pracowników do sieci. Administratorzy mogą w czasie rzeczywistym śledzić ruch internetowy w firmie, identyfikować zagrożenia i w zależności od potrzeb, modyfikować politykę bezpieczeństwa sieci.Zaletą OrangeReporter 1.0 jest ograniczenie kosztów eksploatacji i zmniejszenie obciążenia sieci, jak również ochrona firmy przed pobieraniem przez pracowników treści prawnie zakazanych.
"Wprowadzenie na rynek nowego produktu z rodziny Orange, o nazwie OrangeReport 1.0 ma na celu uzupełnienie oferty i zapewnienie kompleksowego podejścia do bezpieczeństwa sieci i przepływu informacji w firmie. Aplikacja daje możliwość bieżącej analizy użytkowania sieci, co pozwala na wykrywanie potencjalnych zagrożeń i ciągłego wzmacniania systemu zabezpieczeń." - powiedział Józef Dusza, dyrektor handlowy S4E S.A.
OrangeReporter 1.0 stanowi narzędzie pozwalające na podsumowanie aktywności sieciowej pracowników oraz wyznaczanie trendów w użytkowaniu Internetu w wybranym przedziale czasowym. Raporty, dostępne w 10 formatach plików, m.in. PDF, HTML, MS Word, pozwalają generować listy miejsc odwiedzanych najczęściej i grupować je w wybrane kategorie. Produkt posiada bazę 110 gotowych szablonów raportów, jak również możliwość projektowania własnych, dostosowanych do potrzeb firmy analiz.
![Kontrola dostępu pracownika do Internetu [© Elnur - Fotolia.com] Kontrola dostępu pracownika do Internetu](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/kontrola-pracownika/Kontrola-dostepu-pracownika-do-Internetu-99289-150x100crop.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
KLM wprowadza taryfę "basic" bez bagażu podręcznego - podróż tylko z małą torbą pod fotel
-
Pokolenie Z w pracy: jak różnią się priorytety i oczekiwania młodych pracowników w Polsce
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?