Branża budowlana a media
2008-02-28 00:59
Przeczytaj także: Branża budowlana w mediach
fot. mat. prasowe
Kanały dotarcia do respondentów wg województw (w %)
W niewiele mniejszym stopniu ankietowani to użytkownicy Internetu, przeglądający informacyjne strony WWW oraz porozumiewający się za pośrednictwem poczty elektronicznej. Blisko trzy czwarte badanych korzysta również z prasy branżowej. Wśród periodyków specjalistycznych liderem pozostaje Murator, natomiast wśród pism dekoratorskich najchętniej wybierany jest magazyn Cztery Kąty.
fot. mat. prasowe
Częstotliwość korzystania z mediów przez ogół respondentów związanych z branżą budowlaną (w%)
Według ASM można zaobserwować, że radio, telewizja oraz Internet w przeważającej większości użytkowane są codziennie (odpowiednio 92,8%, 84,7% i 78,3%). Prasa ogólna jest codziennym źródłem informacji dla ponad połowy ankietowanych (53,5%). Z kolei, prasa branżowa najczęściej czytana jest raz bądź kilka razy w tygodniu (odpowiednio odsetek wskazań na raz w tygodniu 24,3% zaś klika razy w tygodniu 40,4%).
1 2
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Główny ekonomista Credit Agricole wygrywa ranking cytowań
-
Czy branża budowlana najgorsze ma za sobą?
-
Polska: wydarzenia tygodnia 52/2014
-
Rynek budowlany w Polsce 2014 r.
-
Branża budowlana: jaki będzie rok 2013?
-
Rynek budowlany 2012-2013
-
Sektor budowlany nie reguluje zobowiązań
-
Sektor budowlany w Polsce I poł. 2012
-
Branża budowlana na liście dłużników