Rosną wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet
2007-11-26 02:44
Przeczytaj także: Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna
Zdaniem Newspaper Association of America wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku wzrosły o 21,1 proc. do 773 milionów dolarów w trzecim kwartale bieżącego roku.Wydatki te rosną stale od 14 kwartałów, wykazują się podobną dynamiką zmian i wynoszą obecnie 7,1 proc. całkowitych wydatków na reklamę w gazetach.
Dla porównania wydatki na reklamę w gazetach drukowanych spadły o 9 proc. w porównaniu do trzeciego kwartału poprzedniego roku, przy jednoczesnym spadku całkowitych wydatków o 7,4 proc. do poziomu 10,9 miliarda dolarów.
![Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025 [© Freepik] Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/reklama-internetowa/Reklama-w-internecie-telewizji-i-w-radio-w-III-2025-266428-150x100crop.jpg)
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?
-
DeepSeek zagrożeniem dla prywatności? Europa blokuje chińską aplikację AI, Polska czeka, eksperci ostrzegają
-
Złośliwe PDF-y: Jak cyberprzestępcy wykorzystują popularny format do phishingu?
-
Eksport UE bez USA? Unia ma remedium na rosnące cła