eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Komunikacja wizualna: digital signage w Polsce

Komunikacja wizualna: digital signage w Polsce

2007-11-11 01:26

Przeczytaj także: Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej


Pentor zapytał również o potrzebę poszukiwania informacji o nowych technologiach i źródłach wiedzy na jej temat. Większość badanych (57 proc.) odpowiedziała, że poszukuje informacji o innowacjach, z czego w 60,4 proc. przypadków czerpie ją z artykułów branżowych, w 28,3 proc. z Internetu, a w 22,6 proc. z informacji z mediów (najniżej oceniono reklamę - 11,3 proc. i eventy - 5,7 proc). Natomiast decyzje o wyborze rozwiązań IT podejmowane są przede wszystkim pod wpływem innych osób (ekspertów, znajomych, pracowników), własnego doświadczenia i artykułów branżowych (odpowiednio 60, 57, 35 proc.; odpowiedzi przy pierwszym wskazaniu: 38, 24 i 14).

„Sposób doboru firm do badania i wielkość próby badawczej pozwoliły pokazać pewien trend – kierunek w którym będzie zmierzać komunikacja marketingowa. Badanie przeprowadzono wśród przedstawicieli firm potencjalnie najbardziej zainteresowanych nowymi technologiami, z dużą ilością oddziałów, wieloma pracownikami i odpowiednim budżetem. Ich ostrożność wobec inwestycji w nowe technologie, można tłumaczyć wciąż dużym opóźnieniem polskiego rynku wobec Zachodu, zarówno pod względem kapitału, jak i świadomości konieczności zmian. Dobrą wiadomością, jest jednak spory odsetek poszukujących informacji o nowych technologiach i to z wiarygodnych źródeł, oraz pozytywna postawa tych, którzy poznali zalety technologii w praktyce”. - powiedziała kierująca projektem Marzena Jakubowska, Research Executive z Pentor Research International S.A. Oddział w Katowicach.

Informacje o badaniu
Badanie przeprowadził Pentor Research International S.A. Oddział w Katowicach w październiku 2007 roku na zlecenie Veracomp S.A. Pentor objął badaniem osoby uczestniczące w procesach decyzyjnych 100 dużych firm z branż: handel, usługi finansowe, transport, FMCG, farmaceutyczna, przemysł rozrywkowy, motoryzacyjna, chemia gospodarcza z województwa mazowieckiego, które posiadają wielooddziałową strukturę. Dane zebrano za pomocą techniki CATI - wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo.


poprzednia  

1 2

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: