eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Marketing wirusowy: niska skuteczność kampanii

Marketing wirusowy: niska skuteczność kampanii

2007-09-10 11:56

Badanie JupiterResearch ujawniło, że w ciągu ostatnich lat zaledwie 15 proc. kampanii viralowych okazało się skutecznych.

Przeczytaj także: Skuteczny marketing szeptany

JupiterResearch sugeruje, że marketing szeptany często zawodzi - tylko 15 proc. takich kampanii skłoniło konsumentów do wypromowania przekazu od reklamodawców. Badanie firmy ujawniło również, że marketerzy wykorzystujący marketing szeptany zamierzają w przyszłym roku zmniejszyć targetowanie wpływowych konsumentów o 55 proc.

Co zaskakujące, z badania wynika, że to starsi internauci są bardziej skuteczni w przekazywaniu wiadomości od marketerów. Młodzi użytkownicy zazwyczaj odwiedzają serwisy społeczne, w których roi się od typowych kampanii viralowych, natomiast starsi częściej wykorzystują e-maile i wideo umieszczane w sieci.

Eksperci radzą, że skuteczność kampanii viralowych można podnieść poprzez włączenie do nich starszych użytkowników.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: