Marketing wirusowy: niska skuteczność kampanii
2007-09-10 11:56
Przeczytaj także: Skuteczny marketing szeptany
JupiterResearch sugeruje, że marketing szeptany często zawodzi - tylko 15 proc. takich kampanii skłoniło konsumentów do wypromowania przekazu od reklamodawców. Badanie firmy ujawniło również, że marketerzy wykorzystujący marketing szeptany zamierzają w przyszłym roku zmniejszyć targetowanie wpływowych konsumentów o 55 proc.Co zaskakujące, z badania wynika, że to starsi internauci są bardziej skuteczni w przekazywaniu wiadomości od marketerów. Młodzi użytkownicy zazwyczaj odwiedzają serwisy społeczne, w których roi się od typowych kampanii viralowych, natomiast starsi częściej wykorzystują e-maile i wideo umieszczane w sieci.
Eksperci radzą, że skuteczność kampanii viralowych można podnieść poprzez włączenie do nich starszych użytkowników.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Omnibus, czyli koniec z fake reviews
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
-
E-sklepy wybierają SEO i SEM
-
Siła reklamy a potrzeba konsumenta
-
Opinie internautów a decyzje zakupowe
-
Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers
-
Skuteczna reklama wirusowa
-
Znajomi i rodzina decydują o naszych zakupach
-
Co się rozprzestrzenia w sieci?