Mamy szukają informacji w Internecie
2007-09-01 01:14
Przeczytaj także: Kobiety i Internet
W badaniu DoubleClick Performics, Microsoftu oraz ROI Research 7 na 10 mam przyznało, że korzysta z wyszukiwarek, żeby w Internecie poszukać informacji o produkcie, który zamierzają kupić w sklepie internetowym.57 proc. mam wyszukuje informacje dotyczące produktów, które zamierza nabyć offline, a 64 proc. sprawdza w sieci, gdzie może kupić konkretne produkty.
W badaniu uczestniczyło prawie tysiąc mam. 89 proc. z nich korzysta z Internetu co najmniej dwa razy dziennie, a 90 proc. korzysta z komputera od ponad 7 lat. 86 proc. twierdzi również, że korzystanie z wyszukiwarek jest najlepszym sposobem na znalezienie informacji.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Polskie matki a zakupy dla przyjemności
-
Własny biznes w rękach kobiet?
-
Polska bizneswoman podwaja zyski
-
Kobiety na rynku pracy: stres, mikroagresja i wypalenie zawodowe
-
E-commerce dla panów, wyprzedaże dla pań
-
Biurokracja przytłacza kobiecy biznes
-
Zakupy w sieci: najczęściej kupujemy ubrania
-
Jakość obsługi: polskie matki nie mają łatwo
-
Zakupy w sieci: kobiety kupują z głową