Ocena klientów zwiększa sprzedaż online
2007-08-16 13:37
Przeczytaj także: Jak zrobić skuteczny sklep internetowy
W badaniu przeprowadzonym przez e-consultancy i Bazaarvoice 28 proc. sprzedawców internetowych z Europy, USA i Wielkiej Brytanii wyznało, że ich klienci mają możliwość pozostawienia na stronie swojej opinii i oceny produktu, a ponad połowa rozważa umożliwienie tego konsumentom w przyszłości.Ponad połowa sprzedawców przyznała też , że dzięki ocenom i opiniom klientów ich wskaźnik konwersji polepszył się. 77 proc. stwierdziło, że dzięki tym elementom zwiększyła się liczba odwiedzin ich stron. Ponad 40 proc. poinformowało, że zauważyli wzrost wartości zamówień.
Prawie wszyscy badani przyznali, że opinie i oceny klientów są bardzo pomocne dla korzystających ze sklepu. Prawie 80 proc. sprzedawców stwierdziło, że największą zaletą opinii konsumentów jest zwiększanie wskaźnika CR. 73 proc. uważa, że przywiązują one klienta do sklepu.
1/3 sprzedawców obawia się negatywnych opinii na temat swoich produktów i usług, a to sprawia, że część z nich nie decyduje się na uruchomienie takiej usługi.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
E-commerce w Polsce w 2023 r., czyli 3 debiuty i wielkie pożegnanie
-
Black Friday 2023 w Polsce i Europie w liczbach
-
Najwyższe wydatki w e-commerce na artykuły spożywcze, najniższe na kulturę
-
Zaległości e-handlu przekroczyły 400 mln zł
-
Prawo a cross-border w e-commerce. Czy stosowanie przepisów z kraju pochodzenia wystarczy?
-
Zakupy internetowe - jak zmienia się e-klient?
-
Blisko 50% Polaków robi zakupy online za granicą
-
Ranking najlepszych e-sklepów 2022 wg Ceneo
-
E-commerce w Polsce 2022. Są najnowsze dane