eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Programy informacyjne w TV VII 2007

Programy informacyjne w TV VII 2007

2007-08-05 00:01

Najchętniej oglądanym dziennikiem w lipcu br. były "Wiadomości" TVP1 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. "Wiadomości" TVP1, lider wśród programów informacyjnych, oglądało w lipcu br. średnio 3,75 mln widzów, co dawało Jedynce w tym czasie udział w rynku na poziomie 37,04 proc. Przed rokiem program miał 3,04 mln widzów przy udziale w rynku wynoszącym 33,10 proc.

Przeczytaj także: Programy informacyjne w TV I 2008

Druga pozycja przypadła "Teleexpressowi" TVP1, który gromadził przed telewizorami średnio 3,23 mln widzów, a udział w rynku stacji kształtował się w tym czasie na poziomie 43,1 proc. Rok wcześniej popołudniowy program informacyjny Jedynki oglądało średnio 3,43 mln widzów (46,59 proc. udziałów w rynku).

Na trzecim miejscu znalazły się "Fakty" TVN, które miały 3,09 mln widzów z udziałem w rynku wynoszącym 33,64 proc. W analogicznym okresie ubiegłego roku widownia programu kształtowała się na poziomie 2,64 mln widzów (32,04 proc. udziałów w rynku).

Wieczorne wydanie "Panoramy" oglądało średnio 1,89 mln widzów (16,95 proc. udziałów w rynku), a popołudniowe - 1,44 mln widzów (17,05 proc. udziałów w rynku). Przed rokiem było to odpowiednio: 2,91 mln widzów (24,34 proc. udziałów w rynku) i 1,64 mln widzów (22,52 proc. udziałów w rynku).

"Wydarzenia" Polsatu gromadzą przed telewizorami średnio 1,86 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 21,05 proc. Rok wcześniej program miał 1,64 mln widzów (20,61 proc. udziałów w rynku).

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: