Telewizja w pierwszym półroczu 2007
2007-07-05 00:36
Przeczytaj także: Telewizja w pierwszym kwartale 2007
fot. mat. prasowe
Rys.3. Udziały najchętniej wybieranych stacji tematycznych od stycznia do czerwca 2006 i 2007 roku.
Rys.3. Udziały najchętniej wybieranych stacji tematycznych od stycznia do czerwca 2006 i 2007 roku.
Wśród stacji tematycznych liderem pozostaje informacyjna TVN24 (udziały 2,72%). Sporą popularnością cieszą się także stacje dziecięce: MiniMini (udziały 0,73%), Cartoon Network (0,5%), Jetix (0,44%) i Disney Channel (0,37%).
Pierwsze półrocze br. przyniosło stacjom telewizyjnym przychody na poziomie 4,5 mld zł (dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów), co oznacza wzrost o 24,1% w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Najwięcej na reklamę swoich produktów wydały firmy z sektora żywności (1,34 mld zł), higieny i pielęgnacji ciała 0,62 mld zł oraz telekomunikacyjnego 0,48 mld zł).
fot. mat. prasowe
Rys.4. Wydatki według sektorów w pierwszym półroczu 2007 (dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów)
Rys.4. Wydatki według sektorów w pierwszym półroczu 2007 (dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów).
Dane pochodzą z elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej prowadzonego przez TNS OBOP od 1997 roku, próba: 3281 osób powyżej 4 roku życia, bez uwzględnienia widowni gościnnej.

1 2
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl