eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Telewizja w pierwszym półroczu 2007

Telewizja w pierwszym półroczu 2007

2007-07-05 00:36

Przeczytaj także: Telewizja w pierwszym kwartale 2007

fot. mat. prasowe

Rys.3. Udziały najchętniej wybieranych stacji tematycznych od stycznia do czerwca 2006 i 2007 roku.

Rys.3. Udziały najchętniej wybieranych stacji tematycznych od stycznia do czerwca 2006 i 2007 roku.














Wśród stacji tematycznych liderem pozostaje informacyjna TVN24 (udziały 2,72%). Sporą popularnością cieszą się także stacje dziecięce: MiniMini (udziały 0,73%), Cartoon Network (0,5%), Jetix (0,44%) i Disney Channel (0,37%).

Pierwsze półrocze br. przyniosło stacjom telewizyjnym przychody na poziomie 4,5 mld zł (dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów), co oznacza wzrost o 24,1% w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Najwięcej na reklamę swoich produktów wydały firmy z sektora żywności (1,34 mld zł), higieny i pielęgnacji ciała 0,62 mld zł oraz telekomunikacyjnego 0,48 mld zł).

fot. mat. prasowe

Rys.4. Wydatki według sektorów w pierwszym półroczu 2007 (dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów)

Rys.4. Wydatki według sektorów w pierwszym półroczu 2007 (dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów).

Informacje o badaniu
Dane pochodzą z elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej prowadzonego przez TNS OBOP od 1997 roku, próba: 3281 osób powyżej 4 roku życia, bez uwzględnienia widowni gościnnej.

Przeczytaj także: Rynek telewizyjny w 2009 r. Rynek telewizyjny w 2009 r.

poprzednia  

1 2

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: