Współpraca Mieszko i Lambertz
2006-10-14 00:05
Przeczytaj także: Mieszko wystawione na sprzedaż?
Zgodnie z zawartą w dniu 7 października br. umową, firma Mieszko S.A. odpowiedzialna będzie za dystrybucję w kanale hurtowym 6 pozycji asortymentowych pierników, produkowanych przez firmę Lambertz. Do sklepów trafią pierniki w czekoladzie, pierniki glazurowane, lukrowane i nadziewane. Pierniki Kinkartz dostępne będą w opakowaniach 500g, 400g, 250g, 200g i 150g.Dla Mieszka umowa jest poszerzeniem asortymentu kierowanego do dystrybucji hurtowej i szansą na zaoferowanie polskim konsumentom dodatkowej kategorii słodyczy. Firma Lambertz Polonia szukała na rynku polskim firmy, która nie posiadałaby w swojej ofercie podobnego asortymentu. Zasadą działania firmy Lambertz jest przekazywanie wyrobów wybranym partnerom, do dystrybucji na wszystkich rynkach.
Nawiązana współpraca może stać się początkiem dalszego współdziałania w zakresie eksportu produktów obu firm. Stanowi ona też ważny rdzeń dalszego, międzynarodowego zakresu działań.
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Jutrzenka wybierze najlepsze marki
-
Słodycze: koniec dopłat do cukru
-
Rośnie rynek słodyczy
-
Rynek ciastek rośnie w siłę
-
Jutrzenka i Dawtona eksportują na Wyspy
-
Wzrost cen największą bolączką branży spożywczej w Europie Środkowej
-
Producenci żywności zadłużeni, ale nie przez pandemię
-
Branża spożywcza na bakier z e-commerce
-
Brexit: ile straci polski eksport żywności?