2021-02-16 12:39
W Polsce debiutowały głównie marki modowe © pixabay.com
Przeczytaj także: Jak siła nabywcza Polaków wpływa na powierzchnie handlowe?
W minionym roku kilka marek premium zrezygnowało z otwarcia swoich salonów w Polsce, pomimo wcześniejszych zapowiedzi. W efekcie na naszym rynku zadebiutowało dziesięć nowych marek, o 8 mniej niż rok wcześniej. Większość otworzyła swoje salony w Warszawie, ale debiuty odbyły się też w Gdańsku, Wrocławiu i Częstochowie. Dominowały marki modowe, ale nie tylko. Nowości to też m.in. kawiarnia, sklep z wyposażeniem domu i dyskont. Sytuacja na rynku wciąż jest dynamiczna, dlatego trudno przewidzieć, jakie firmy pojawią się u nas w 2020 roku – mówi Magdalena Frątczak, szefowa sektora handlowego w CBRE.
fot. pixabay.com
W Polsce debiutowały głównie marki modowe
W 2020 r. w Polsce zadebiutowało dziesięć zagranicznych marek.
oprac. : eGospodarka.pl
Nieruchomości magazynowe, biurowe i handlowe 2020. Prognozy na 2021 rok
Centra handlowe powiększą się o 420 000 mkw.
Centra handlowe urosły o 183 tys. mkw. Co dalej?
Centra handlowe hamują. Co teraz?
Polski rynek nieruchomości handlowych I-III kw. 2019
Centra handlowe w aglomeracjach I poł. 2019
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2019
Powierzchnie handlowe rosną w małych miastach
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2019
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Najlepsze lokaty bankowe i konta oszczędnościowe II 2021 r.
PPK na ostatniej i najdłuższej prostej
Nowe mieszkania w Poznaniu. Kamienica 176 od Virke gotowa
Rozliczenie PIT 2020: rozwiedziony rodzic to samotny rodzic?
Karuzele VAT: fiskus musi określić rodzaj oszustwa podatkowego
Zwolnienie z podatku od darowizn: upływ czasu bez znaczenia
Funt nie zwalnia tempa