eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacjeReklama internetowa w branży farmaceutycznej

Reklama internetowa w branży farmaceutycznej

2006-04-11 14:17

Przeczytaj także: Firmy farmaceutyczne - wyzwania 2018


O grze aktorskiej bohaterki strony, Cheryl Leed można wypowiadać się w samych superlatywach. Zanim z jej ust padnie pierwsze słowo, już zdobywa zaufanie użytkowników. Niewątpliwie jest to zasługą tego, jak wygląda. Jest uśmiechnięta, elegancka i swobodna. Mówi wyraźnie, akcentuje istotne kwestie, a jednocześnie pozostaje w tym rozbrajająco naturalna. Zwrócicie uwagę na mimikę jej twarzy oraz sposób gestykulacji. Jest pełna zaangażowania i wierzy to, co mówi. Cheryl z miejsca staje się bliską przyjaciółką kobiet odwiedzających serwis.

Co więcej, sekwencje video zostały doskonale wkomponowane w layout serwisu internetowego. Z pewnością nie są inwazyjne, nie irytują, stanowią doskonałe uzupełnienie treści podanych w tradycyjny sposób. Pozytywnie zaskakuje ich jakość techniczna oraz czas ładowania. User experience na najwyższym światowym poziomie.

Przykład negatywny? Odwieźmy serwis okulistycznej firmy

Wypowiedzi pacjentów są tutaj dokładnym przeciwieństwem pierwszego przykładu. Najbardziej razi brak jakiejkolwiek integracji sekwencji video z samą strukturą graficzną serwisu. Pliki w formacie wmv wymagają uruchomienia zewnętrznej aplikacji, co samo w sobie zniechęca do ich przeglądania. Co więcej, zawodzi jakość filmów - zarówno obrazu jak i dźwięku. Sama oprawa graficzna filmu jest uboga a gra aktorska pozornie zadowolonych pacjentów bardzo mało wyrazista.

oprac. : A. Lubaś, D. Szczepaniak / OPCOM.pl OPCOM.pl

Co shopper ma w koszyku?

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: