Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
2006-04-11 14:17
Przeczytaj także: Firmy farmaceutyczne - wyzwania 2018
O grze aktorskiej bohaterki strony, Cheryl Leed można wypowiadać się w samych superlatywach. Zanim z jej ust padnie pierwsze słowo, już zdobywa zaufanie użytkowników. Niewątpliwie jest to zasługą tego, jak wygląda. Jest uśmiechnięta, elegancka i swobodna. Mówi wyraźnie, akcentuje istotne kwestie, a jednocześnie pozostaje w tym rozbrajająco naturalna. Zwrócicie uwagę na mimikę jej twarzy oraz sposób gestykulacji. Jest pełna zaangażowania i wierzy to, co mówi. Cheryl z miejsca staje się bliską przyjaciółką kobiet odwiedzających serwis.
Co więcej, sekwencje video zostały doskonale wkomponowane w layout serwisu internetowego. Z pewnością nie są inwazyjne, nie irytują, stanowią doskonałe uzupełnienie treści podanych w tradycyjny sposób. Pozytywnie zaskakuje ich jakość techniczna oraz czas ładowania. User experience na najwyższym światowym poziomie.
Przykład negatywny? Odwieźmy serwis okulistycznej firmy
fot. mat. prasowe
Wypowiedzi pacjentów są tutaj dokładnym przeciwieństwem pierwszego przykładu. Najbardziej razi brak jakiejkolwiek integracji sekwencji video z samą strukturą graficzną serwisu. Pliki w formacie wmv wymagają uruchomienia zewnętrznej aplikacji, co samo w sobie zniechęca do ich przeglądania. Co więcej, zawodzi jakość filmów - zarówno obrazu jak i dźwięku. Sama oprawa graficzna filmu jest uboga a gra aktorska pozornie zadowolonych pacjentów bardzo mało wyrazista.
![Dokąd zmierza rynek farmaceutyczny? [© alexkich - Fotolia.com] Dokąd zmierza rynek farmaceutyczny?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/branza-farmaceutyczna/Dokad-zmierza-rynek-farmaceutyczny-200717-150x100crop.jpg)
oprac. : A. Lubaś, D. Szczepaniak / OPCOM.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Pokolenie Z - jak cyfrowe doświadczenia budują lojalność klientów na lata
-
Ile postów w sieci tworzy AI? Raport o wykorzystaniu sztucznej inteligencji przez twórców internetowych
-
Gdzie na wakacje? TOP 20 najatrakcyjniejszych turystycznych regionów Europy
-
Polacy unikają reklam w telewizji. Ponad 77% sięga po telefon podczas przerw