eGospodarka.pl

eGospodarka.plWiadomościTechnologieProgramy › 5 aplikacji niezbędnych dla przedsiębiorcy

5 aplikacji niezbędnych dla przedsiębiorcy

2016-10-10 12:36

5 aplikacji niezbędnych dla przedsiębiorcy

Na rynku istnieje wiele aplikacji stworzonych po to, by ułatwić życie przedsiębiorcy © ldprod - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (6)

Na rynku istnieje wiele aplikacji stworzonych po to, by ułatwić życie przedsiębiorcy, podaż od dawna już przewyższa popyt w tym sektorze. Time-menagery, komunikatory korporacyjne, schowki w chmurze, do których jesteśmy przyzwyczajeni już od dłuższego czasu mają setki alternatywnych rozwiązań mających te same możliwości choć realizowanych w inny sposób. Spośród tak bogatej oferty aplikacji naprawdę ciężko jest wybrać zestaw narzędzi mogących przydać się nam w codziennej pracy, które rzeczywiście ułatwią życie i zwiększą wydajność naszej pracy.

Przeczytaj także: Aplikacje biznesowe muszą być wydajne

1. Wunderlist — zwiększenie ogólnej wydajności.



Wunderlist — to lista spraw, które mamy do zrobienia każdego dnia. Możemy na nią wpisać nie tylko nieograniczoną ilość zadań, ale także skorelować je z zadaniami grupowymi: rozdzielić pomiędzy członków zespołu, rozbić na poszczególne etapy, wyznaczać ostateczne terminy ich wykonania oraz komentować ich realizację. Aplikację można zsynchronizować z urządzeniami użytkownika, dlatego stan gotowości zadań możemy również kontrolować przy pomocy komputera lub tabletu.

Koszt: bezpłatnie, jednak rozszerzona wersja biznesowa kosztuje $4.99 na miesiąc.

fot. mat. prasowe

Wunderlist

Wunderlist to lista spraw, które mamy do zrobienia każdego dnia.


2. RescueTime — ratunek dla naszego czasu spędzonego na niczym.


Aplikacja śledzi ilość czasu spędzonego w sieciach społecznościowych lub straconego na wykonywanie zadań, które nie podnoszą ogólnej efektywności i wydajności pracy. Program wysyła upomnienia w momencie, kiedy przekraczamy ilość czasu przewidzianą na rozwiązanie danego zadania, a także podsumowanie czasu spędzonego online i offline.

Koszt: wersja podstawowa aplikacji jest bezpłatna, premium kosztuje $9 na miesiąc.

fot. mat. prasowe

RescueTime

Aplikacja śledzi ilość czasu spędzonego w sieciach społecznościowych lub straconego na wykonywanie zadań, które nie podnoszą ogólnej efektywności i wydajności pracy.


3. Slack — aplikacja do kontaktowania się z zespołem.


Korzystanie z aplikacji Slack optymalizuje komunikowanie się w zespole. Istnieje opcja ustawienia filtrów, aby zbędne informacje nie dekoncentrowały nas i nie odciągały od pracy, a także stworzenia konkretnego tematu rozmowy służącego do omówienia kwestii, związanych z poszczególnymi aspektami procesu pracy: może to być planowanie budżetu lub organizacja imprezy firmowej. Ponadto, aplikacja Slack została zintegrowana z inną korzystną aplikacją służącą do tworzenia listy zadań Trello.

Koszt: bezpłatnie, wersja rozszerzona —$6.97/miesiąc.

fot. mat. prasowe

Slack

Slack to aplikacja do kontaktowania się z zespołem.


4. Mediametrics — serwis do czytania wiadomości oraz wydarzeń omawianych w sieciach społecznościowych.


Zasada działania aplikacji jest banalnie prosta. Mediametrics proponuje zbiorczą listę wiadomości ze wszystkich źródeł, które czytamy, a także najbardziej popularne wiadomości z sieci społecznościowych. Dzięki temu serwisowi możemy cały czas być na bieżąco z ważnymi wydarzeniami i jednocześnie oszczędzamy czas, który stracilibyśmy na przeglądaniu każdego z serwisów informacyjnych osobno.

Koszt: bezpłatnie

fot. mat. prasowe

Mediametrics

Mediametrics to serwis do czytania wiadomości oraz wydarzeń omawianych w sieciach społecznościowych.


5. Streak — pomoże zoptymalizować pracę z klientami


Aplikacja śledzi i kontroluje historię kontaktów z każdym z klientów. Dzięki Streak nie tylko właściciel firmy, ale również członkowie zespołu będą operatywnie informowani o zmianach dotyczących klientów czy partnerów i będą mogli efektywnie współpracować z nimi.

Koszt: podstawowy pakiet usług dla 5 osób można otrzymać bezpłatnie. Rozszerzenie możliwości programu lub zwiększenie ilości użytkowników udostępniane jest w cenie od $19 do $119 na miesiąc od osoby.

fot. mat. prasowe

Streak

Aplikacja śledzi i kontroluje historię kontaktów z każdym z klientów.


5 wymienionych powyżej produktów stanowi niezbędne minimum, choć każdy może we własnym zakresie zwiększyć ilość swoich wirtualnych asystentów. Wybór jest dość duży, dlatego też każdy z przedsiębiorców będzie mógł znaleźć aplikacje najbardziej odpowiednie dla swojego biznesu.

Andrii Byczkowski, współzałożyciel firmy

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Przeczytaj także

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: