eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Monitoring mediów: cytowania III 2016

Monitoring mediów: cytowania III 2016

2016-04-22 12:00

Przeczytaj także: Monitoring mediów: cytowania II 2016


RANKING CYTOWAŃ I INFORMACJI


Dzienniki ogólnopolskie


Wśród dzienników ogólnopolskich najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej (338). Na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita (258), a na trzecim Fakt (87). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Gazety Wyborczej (124).

Dzienniki regionalne


Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Głos Wielkopolski (18), na drugim Gazeta Krakowska (17), a na trzecim Dziennik Zachodni (15). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Gazety Krakowskiej (8).

Tygodniki ogólnopolskie


Wśród tygodników ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazła się Polityka (109), na drugim Do Rzeczy (87), a na trzecim Tygodnik Powszechny (82). Najwięcej informacji pojawiło się na temat tygodnika Gazety Polskiej (66).

fot. mat. prasowe

Liczba cytowań i informacji na temat dzienników ogólnopolskich

Wśród dzienników ogólnopolskich tradycyjnie najczęściej pisano o Gazecie Wyborczej


fot. mat. prasowe

Liczba cytowań i informacji na temat dzienników regionalnych

Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Głos Wielkopolski


fot. mat. prasowe

Liczba cytowań i informacji na temat tygodników ogólnopolskich

Wśród tygodników ogólnopolskich ponownie zwyciężyła Polityka


Informacje o badaniu


Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych
(lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 31 marca 2016 r.,
w których cytuje się i powołuje na badane media.

Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast: Polska The Times), jak i regionalne tytuły gazet z Grupy Polskapresse, o których często pisze się skrótowo (używając wcześniejszej nazwy), np. Głos Wielkopolski (zamiast: Polska Głos Wielkopolski).

Każdy artykuł został przeczytany i sklasyfikowany jako cytowanie bądź informacja. Suma cytowań i informacji oddaje rzeczywistą liczbę artykułów, w których pojawił się choć raz tytuł badanego medium. Pojawienie się tytułu kilkukrotnie w jednym artykule jest traktowane jako jedna wzmianka. Jako cytowanie zaliczono wszystkie artykuły, które bezpośrednio cytowały i odwoływały się do artykułów umieszczonych w badanych mediach.

Jako informację potraktowano wszystkie inne wzmianki, w których była mowa o badanym źródle, m.in. rankingi sprzedaży.


poprzednia  

1 2

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: