eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › "Gwiezdne Wojny" podbijają media

"Gwiezdne Wojny" podbijają media

2015-12-21 13:08

Przeczytaj także: Twitter, Facebook i YouTube II 2015


Natomiast w przypadku dotarcia informacji dominowały media – Gazeta Wyborcza.pl (@gazeta_wyborcza), tvn24 (@tvn24) i TVP Info (@tvp_info). Duży zasięg uzyskali także Bartosz Węglarczyk (@bweglarczyk) oraz Tygodnik WPROST (@TygodnikWPROST).

fot. mat. prasowe

Rozkład w czasie tweetów na temat premiery filmu oraz ich dotarcie

Na Twitterze w analizowanym okresie ukazało się 2,3 tys. wpisów


fot. mat. prasowe

Profile na Twitterze o największym dotarciu informacji na temat premiery filmu oraz liczba tweetów

Największe dotarcie informacji odnośnie nowej części filmu odnotowała Gazeta Wyborcza


Wśród najpopularniejszych hashtagów, nawiązujących do filmu „Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy”, znalazły się także #forcefordaniel – akcja, dzięki której udało się spełnić marzenie umierającego na raka chłopca. Disney wyemitował przedpremierowo VII epizod sagi. Działanie wsparli m.in. aktorzy grający w filmie, m.in. Mark Hamill, John Boyega, Daisy Ridley, Warwick Davis i Peter Mayhew. W zestawieniu hashtagów pojawiły się także #kolej i #pkp, które nawiązywały do promocji filmu na pociągach w Japonii.

fot. mat. prasowe

Promocja filmu „Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy” w Japonii

Japonia nie przestaje zaskakiwać oryginalnymi pomysłami


poprzednia  

1 2

oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: