"Gwiezdne Wojny" podbijają media
2015-12-21 13:08
Przeczytaj także: Twitter, Facebook i YouTube II 2015
Natomiast w przypadku dotarcia informacji dominowały media – Gazeta Wyborcza.pl (@gazeta_wyborcza), tvn24 (@tvn24) i TVP Info (@tvp_info). Duży zasięg uzyskali także Bartosz Węglarczyk (@bweglarczyk) oraz Tygodnik WPROST (@TygodnikWPROST).
fot. mat. prasowe
Rozkład w czasie tweetów na temat premiery filmu oraz ich dotarcie
fot. mat. prasowe
Profile na Twitterze o największym dotarciu informacji na temat premiery filmu oraz liczba tweetów
Wśród najpopularniejszych hashtagów, nawiązujących do filmu „Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy”, znalazły się także #forcefordaniel – akcja, dzięki której udało się spełnić marzenie umierającego na raka chłopca. Disney wyemitował przedpremierowo VII epizod sagi. Działanie wsparli m.in. aktorzy grający w filmie, m.in. Mark Hamill, John Boyega, Daisy Ridley, Warwick Davis i Peter Mayhew. W zestawieniu hashtagów pojawiły się także #kolej i #pkp, które nawiązywały do promocji filmu na pociągach w Japonii.
fot. mat. prasowe
Promocja filmu „Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy” w Japonii
1 2
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Biedronka, Lidl, Żabka - o nich Polacy rozmawiają w internecie
-
Pomoc dla Ukrainy. 900 tys. postów w mediach społecznościowych w 6 dni
-
COVID-19 nasilił medialną dyskusję o fake newsach
-
Trwa sezon "nie mam się w co ubrać". Co na to media społecznościowe?
-
Tiulówki na Facebooku, czyli moda w social media
-
Czytelnictwo w Polsce według social media
-
Polskie drogi w social media
-
"Z Archiwum X" wraca na ekrany – internauci szaleją
-
"Nienawidzę swojej pracy" – taki wpis najczęściej spotkamy na Twitterze
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)