"Gwiezdne Wojny" podbijają media
2015-12-21 13:08
„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przyjrzał się medialnej popularności filmu „Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy” jeszcze przed jego premierą – między 16 listopada a 15 grudnia bieżącego roku. Tylko w mediach społecznościowych ukazało się 33,5 tys. wzmianek, a promocja warta była 41,5 mln złotych. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Profile na Twitterze o największym dotarciu informacji na temat premiery filmu oraz liczba tweetów Największe dotarcie informacji odnośnie nowej części filmu odnotowała Gazeta Wyborcza
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?